صادق ورمزیار: مجیدی همه فاکتورهای کاپیتانی را دارد / شرایط بدنی مناسب برنده بازی را مشخص می کند

۵ م دیماه ،

ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر که بحث کاپیتانی استقلال مطرح است بعضی واکنش های تعدادی از بازیکنان سبب شده که رفاقت و همدلی تا حدی در استقلال از بین برود.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کاپیتانی ارزش چندانی ندارد اما بازیکنان باید حرمت کاپیتانی را حفظ کنند.

ورمزیار در ادامه اظهار داشت: سابقه بازی در تیم ملی باشگاهی و شایستگی فاکتورهای کاپیتانی در استقلال است به نظرم مجیدی همه این فاکتورها به علاوه محبوبیت در بین هواداران استقلال را دارد و می تواند یک رهبر و لیدر خوب برای آبی پوشان در زمین مسابقه باشد.

وی در خصوص ارزیابی اش از بازی استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: اگر آلومینیومی ها در بازی رفت از لحاظ بدنی افت نمی کردند توانایی این را داشتند که استقلال را در آزادی متوقف کنند.

آبی پوشان نباید به سبب اینکه آلومینیوم پائین جدول است این تیم را دست کم بگیرد و باید با اقتدار مقابل حریفشان ظاهر شوند.

وی دربارهٔ راهکار استقلال برای پیروزی برابر آلومینیوم گفت: استقلال تیم پرمهره ای است بازیکنان تازه استقلال از جمله فرزاد حاتمی، محمد محمدرضایی و ایمان موسوی در بازی جام حذفی نشان دادند که می توانند برای تیمشان تأثیرگذار باشند و اگر استقلالی ها شرایط بدنی و جسمانی شان نسبت به آلومینیومی ها بهتر باشد می تواند آنها را در بندر عباس متوقف کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.