صادق گودرزی از تورنمنت آمریکا خط خورد

۲۱فروردین۱۳،

صادق گودرزی که در جام جهانی کشتی تهران در ترکیب تیم ملی حضور داشت در مرحله بعدی اردوی تیم ملی به منظور آمادگی ملی‌پوشان برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات “روز ملی کشتی” که از شش فروردین تشکیل شده حضور پیدا نکرد و به همین دلیل مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند از او در رقابت با آمریکا استفاده نکنند.

به گزارش ایسنا،گودرزی ابتدا از مربیان چند روز مرخصی خواسته بود، اما بعد از آن هم در تمرینات حضور نیافت تا شایعه‌های خداحافظی خود از کشتی را قوت بخشد. او چند روز پیش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرده بود که خسته شده و به آرزوی خود که همان مدال المپیک است رسیده و شاید دیگر کشتی نگیرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در این زمینه به ایسنا، گفت: صادق کمی در تصمیماتش عجله می‌کند که خیلی کار خوبی نیست. برای اردوی ششم فروردین هم از او دعوت شد، اما بعد از چند روز مرخصی به اردو نیامد و به همین دلیل از ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا و مسابقات “روز ملی کشتی” در آمریکا خط خورد.

رضا لایق ادامه داد: او از سرمایه های کشتی ایران است، اما خودش باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد در تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر؟ اگر در تمرینات حضور نداشته باشد در مرحله آخر انتخابی تیم ملی باید موفق شود تا دوباره به ترکیب تیم ملی باز گردد.

صادق گودرزی مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن، دو مدال نقره رقابت‌های جهانی ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ مدال برنز سال ۲۰۰۹ جهان، طلای بازیهای‌ آسیایی گوانگجو (۲۰۱۰) و دو طلای مسابقه‌های قهرمانی آسیا (۲۰۰۹ و ۲۰۱۲) را در کارنامه خود دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.