صالحی: بودجه نفت تهران را زودتر دادند

۰۶م آذر ،

   خلیل صالحی در خصوص وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: وزیر نفت و معاون او مساعدت داشتند و توانستیم تعهدات خود به بازیکنان را عملی کنیم. قول‌هایی داده‌اند که وزارت نفت کمک‌های لازم را انجام دهد تا بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط ثابت‌تری داشته و امید به ماندن در لیگ برتر داشته باشیم.

به گزارش فارس، وی در خصوص صحبت‌هایی که روح‌الله عرب، کاپیتان نفت در خصوص مشکلات برگزاری اردو و پیراهن تیم مطرح کرده، یادآور شد: مهم‌ترین مسئله پرداخت قرارداد بازیکنان است که باشگاه نفت از نادرترین تیم‌هایی بود که چنین امری را انجام داده است. هفته قبل نیز اردویی در کرج داشتیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در خصوص تدارکات تیم کوتاهی نکرده‌ایم.

صالحی در مورد اینکه عرب اعلام کرده نگاه وزارت نسبت به تیم‌های نفت تهران و نفت آبادان متفاوت است، خاطرنشان کرد: تنها تفاوتی که وجود دارد این است که در ابتدای سال بودجه بیشتری را برای نفت تهران تزریق کردند و برای نفت آبادان این موضوع به تدریج تزریق شد. زمانی که پولی در ابتدا واریز می‌شود برنامه‌ریزی دقیق‌تری می‌تواند صورت بگیرد و این مسئله در روند موفقیت تیم تاثیر دارد.

وی در مورد حضور کاسیمیرو افزود: با حضور کاسیمیرو متاسفانه تغییری در جدول نداشتیم اما تغییر محسوسی که داشتیم در ارتباط با نوع کار تیم بود. در زمان کاستا با وجود اینکه او تفکرات دفاعی زیادی داشت اما متاسفانه میانگین گل‌های خورده ما در هر بازی بالا بود که با حضور کاسیمیرو این موضوع بهتر شده است و در خط حمله نیز بهتر عمل کردیم که در ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد مسائلی که دربارهٔ بازنشستگی وی مطرح شده است، گفت: این مسائل زاییده فکر اشخاصی است که از باشگاه کنار گذاشته شده‌اند. طبیعی است که این اشخاص شیطنت می‌کنند و نمی‌خواهند تیم آرامش داشته باشد، وگرنه این مسائل چندین سال است که در کشور ما مطرح است و بزرگترین شاخص آن رئیس فدراسیون فوتبال است. هر وقت برای دیگران تصمیم گرفتند برای من هم تصمیم می‌گیرند. این اشخاص نگران این موضوع می باشند و سعی می‌کنند حواشی به وجود آوردند وگرنه بودن و نبودن من فرقی نمی‌کند. آبادان این قدر اشخاصی دارد که بتوانند فعالیت کنند.

صالحی در خصوص تغییر مدیررسانه‌ای تیم عنوان کرد: خلیلی‌نیا زحمات خود را کشیده و کمال سپاس را از او داریم. به سبب گرفتاری‌هایی که او داشت کمتر در باشگاه حاضر می‌شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا شخص دیگری را به این سمت قرار دهیم. جوکار که از اصحاب رسانه است و وقت بیشتری دارد تا در باشگاه حاضر شود به این سمت انتخاب کردیم.

وی دربارهٔ جدایی باقری‌ها تصریح کرد: باقری‌ها به صورت توافقی از تیم جدا شد. او از نظر اخلاقی متعادل و نرمال است. می‌تواند هنوز چند سالی در فوتبال موفق باشد اما گاهی اوقات بازیکنان نمی‌توانند با شرایط باشگاه هماهنگ باشند و در جای دیگر موفق می باشند.

صالحی دربارهٔ جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: تا زمانی که مسابقات تمام نشود و باشگاه ها لیست مازاد خود را اعلام نکنند نمی‌توانیم با کسی مذاکره داشته باشیم. شدیدا به قوانین پایند هستم. بعد از مشخص شدن لیست مازاد فرصت است که بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

صالحی دربارهٔ بازی با ذوب‌آهن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر یادآور شد: این بازی از منطق و استدلال خارج است. اگر بازیکنان به فکر ماندن در لیگ برتر می باشند باید این بازی را ببرند. می‌دانم که بازیکنان با انگیزه و همیت بالای خود ۳ امتیاز این دیدار را کسب می‌کنند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.