صالحی: جام حذفی جام شگفتی‌هاست

۳۰م آذر ،

خلیل صالحی در خصوص پیروزی ۳ بر ۲ صنعت نفت آبادان برابر راه آهن عنوان کرد: بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم. در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت راه آهن بر بازی مسلط بود و توانست دو گل به ثمر برساند، اما با آغاز نیمه دوم ابتکار عمل را در دست گرفتیم و حتی یک پنالتی هم هدر دادیم.

وی ادامه داد:‌ اگر قرار بود عدالت بازی رعایت شود باید ما به پیروزی دست می‌یافتیم که همین گونه هم شد. نیمه دوم واقعا یک بازی یک طرفه شاهد بودیم و در وقت‌های اضافه هم بازیکنان راه آهن خسته به نظر می‌رسیدند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان دربارهٔ درگیری سعید حلافی با تماشاگران خاطرنشان کرد: حلافی کم تجربگی کرد. مطمئن باشید باشگاه بشدت با او برخورد می‌کند. او باید شنبه به کمیته انضباطی باشگاه بیاید و در مورد این حرکت زشت و زننده توضیح دهد.

وی افزود: متاسفانه واکنش او نسبت به تماشاگران به هیچ عنوان زیبنده نبود. ما ارزش خاصی برای تماشاگران قائل هستیم و به همین دلیل با او بشدت برخورد می‌کنیم و روز شنبه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

صالحی دربارهٔ درگیری به وجود آمده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی علی دایی یادآور شد: من در جریان کار نبودم اما شنیدم که درگیری و بحثی در کنفرانس بوجود آمده است. همیشه از علی دایی به عنوان بزرگ فوتبال یاد کردم و هر جا بودم از او تجلیل کردم. فوتبال ما ۱۰ تا علی دایی ندارد بلکه یک علی دایی داریم. حرمت او واجب است حفظ شود.

وی تصریح کرد: دایی اسطوره و مورد علاقه همه تماشاگران است. شاید در برخی جاها در صحبت‌هایش تندی‌هایی داشته باشد اما هیچ دلیلی ندارد که بخواهیم ارزش‌های او را زیر پا بگذاریم.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت در مورد دیدار با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. نمی‌توان به اسم و ترکیب تیم نگاه کرد. ممکن است هر نتیجه‌ای اتفاق بیفتد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در جام حذفی بتوانیم قهرمان شویم و سهمیه آسیا را کسب کنیم. هدفمان رسیدن به قهرمانی در این جام است و به همین دلیل با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.