صالحی: به مدد الهی از پیچ و خم‌های مسیر پیش رو عبور خواهیم کرد

۱۴فروردین۱۳،

21-388.jpg

صالحی : به مدد الهی از پیچ و خم های مسیر پیش رو عبور خواهیم کرد

وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سال تازه در دیدار با مدیران و کارشناسان و کارمندان وزارت امور خارجه به اجمال، اهمیت مأموریت وزارت امور خارجه در سال تازه را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) علی اکبر صالحی با گرامیداشت یاد امام خمینی به عنوان احیاگر دین در قرن اخیر، امتزاج سال نو و ایام فاطمیه را اتفاقی مبارک خواند و ضمن تسلیت این ایام اظهار امیدواری کرد که درسها و زندگی سراسر نور ائمه اطهار چراغ راه حرکت در سال تازه باشد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشکر از مقام معظم رهبری به سبب نامگذاری این سال تحت عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، اقدامات و فشارهای دشمن در سال قبل با هدف انزوای کشورمان را مورد اشاره قرار داد و با بیان نمونه‌هایی از نقش آفرینی مثبت کشورمان در حفظ صلح و ثبات منطقه‌ای، برگزاری با شکوه و موفقیت آمیز اجلاس عدم تعهد را در تهران ثمره توکل به خدا و تلاش جمعی همه دست اندرکاران به خصوص مجموعه وزارت امور خارجه دانست.

صالحی با اشاره به چالشهای پیش روی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که ملت ایران در سال تازه با همین روحیه و اراده و به مدد لطف الهی و عنایت اهل بیت(ع) از همه پیچ و خم‌های مسیر پیش رو عبور خواهد کرد و اظهار امیدواری کرد که موفقیتهای بیشتری در عرصه سیاسی و اقتصادی نصیب کشورمان گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.