صالحی به کمیسیون انرژی مجلس می‌رود

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، سه‌شنبه آینده به منظور ارائه گزارش عملکرد بودجه ۹۲ و برنامه‌های آتی این سازمان به کمیسیون انرژی می‌رود.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون انرژی مجلس در جلسه کاری خود در روز یکشنبه (۵ آبان‌ماه)، ضمن بررسی آخرین خبرها، طرح یک فوریتی استفساریه شمول عوارض آلایندگی به پالایشگاه‌های نفت و واحدهای پتروشیمی، موضوع تبصره یک ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده را با حضور کارشناسان، مسئولان وزراتخانه‌های نفت، اقتصاد و معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

همچنین ادامه بررسی طرح ملی جمع‌آوری آب باران با حضور کارشناسان وزارتخانه‌های نیرو و کشور و شهرداری تهران و مرکز پژوهش‌های مجلس در دستور کار این کمیسیون  در روز یکشنبه قرار دارد.

شایان ذکر است اعضای این کمیسیون صبح روز دوشنبه (۶ آبان‌ماه) در مراسم افتتاح تست توربین‌های گروه مپنا حضور می‌یابند.

در جلسه کاری روز سه‌شنبه(۷ آبان‌ماه) این کمیسیون نیز “علی‌اکبر صالحی” معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در کمیسیون انرژی مجلس، دربارهٔ عملکرد بودجه سال کل کشور و برنامه‌های آتی سازمان گزارش می‌دهد.

کارگروه امور انرژی کمیسیون عصر روز یکشنبه به بررسی بودجه سال سازمان انرژی اتمی می‌پردازد و کارگروه بررسی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران نیز عصر روز سه‌شنبه رسیدگی به اساسنامه این شرکت را با حضور کارشناسان وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه می‌دهد.

همچنین کارگروه امور نیروی کمیسیون نیز روز یکشنبه طرح جامع انرژی کشور را با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های نیرو و نفت، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، سازمان انرژی اتمی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مورد رسیدگی قرار می‌‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.