صانعی پس ازجلسه هیات رییسه: نمی‌مانم/ به ما۱۰۰ دلار پاداش دادند به تیم ملی ۲۰ میلیون تومان

۰۱م آذر ،

Vahdati - sanei - footsall 6.jpg

سرمربی تیم ملی فوتسال پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت که در تیم ملی نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی صانعی اظهار کرد: من در جلسه گزارش‌ها را به هیات رییسه دادم اما شرایط طوری نیست که در تیم ملی بمانم و تیم ملی نیاز به یک روح تازه دارد.

وی ادامه داد:‌ هفته آینده جلسه‌ای با مربیان برگزار خواهد شد و عملکرد ما با قبل مقایسه می‌شود و در آن جلسه تکلیف مشخص می‌شود اما در مجموع نیازی به ماندن من نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که تغییرات در حد مدیریتی است یا پایین‌تر؟ گفت: من تعیین کننده نیستم و دربارهٔ خودم و مسائل فنی صحبت می‌کنم.

او همچنین بیان کرد: فوتسال ما از لحاظ ساختاری مشکل دارد و اگر همین طور بخواهیم کار کنیم یک مربی دیگر هم بیاید باز هم چهار سال دیگر همین اتفاقات می‌افتد. اگر بخواهیم جهانی شویم، با یک اتاق و کمیته نمی‌توانیم این کار را بکنیم.

صانعی اظهار کرد: ما از لحاظ اسپانسرینگ باید از فوتبال تبعیت کنیم. اگر از فوتبال جدا بودیم اسپانسرهای قوی راضی می‌شدند در فوتسال سرمایه‌گذاری بیشتری کنند. فوتسال ما با تیم اول دنیا مساوی می‌کند و تنها ۱۰۰ دلار پاداش می‌دهند، آن وقت در ورزشگاه آزادی تیم ملی فوتبال ما یک پیروزی به دست می‌آورد و ۲۰ میلیون پاداش می‌گیرد. اگر پول نیست برای همه باید این شرایط وجود داشته باشند، نه اینکه تفاوت قائل شوند. اگر بخواهیم امکانات‌مان را با تیمی مانند اسپانیا مقایسه کنیم ۴ بر صفر عقب هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال دربارهٔ صحبت‌های بازیکنان تیم ملی دربارهٔ اتفاق‌های قبل گفت: نمی‌دانم چرا این مسائل اکنون مطرح می‌شود. آن اتفاقات سال ۲۰۰۸ رخ داد و نمی‌دانم چرا باید امروز مطرح شود.

او دربارهٔ عملکرد عباس ترابیان نیز گفت: ترابیان از سال ۲۰۰۶ که آمد بازی‌های خوبی را تدارک دید اما اینجا مسئله شخص مطرح نیست، چه من یا حسین شمس باشیم تفاوت نمی‌کند، بلکه ساختار فوتسال باید اصلاح شود.

وی با اشاره به ناکامی‌های فوتسال گفت: همه چیز ما مشکل دارد و در مسئله تبانی باید کمیته انضباطی تصمیم می‌گرفت و رییس کمیته فوتسال مقصر نبود.

او همچنین با اشاره به مشکلاتی که هنگام جام ملت‌های آسیا وجود داشت، گفت: آن موقع هم مشکلاتی وجود داشت که برطرف شد اما دوباره مشکلات دیگری به وجود آمد. همان زمان هم گفتم که می‌روم اما چون بازی‌ها نزدیک بود فدراسیون فوتبال گفت بمانم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.