صبا با آمادگی کامل به مصاف گهر می رود

مرتضی کاشی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: این بازی برای تیم ما از دیدارهای هفته قبلی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از اهمیت بالاتر و بیشتری برخوردار است و تلاش می کنیم با کسب سه امتیاز میدان را ترک کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های تدارکاتی مناسب و تمرینات منسجمی که در تعطیلات لیگ برتر برگزار کرده‌ ایم، تیم با روحیه و انگیزه بسیار زیاد در بازی حساس و سخت خود در مصاف با تیم فوتبال گهر دورود به میدان خواهد رفت تا چهارمین پیروزی این فصل را در خانه کسب کند، امیدوارم به سه هفته نبردن در لیگ برتر فوتبال در دیدار با گهر زاگرس دورود پایان دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم افزود: تیم ما در نیم فصل نخست لیگ برتر به دنبال کسب حداکثر امتیازات است و با توجه به بضاعتی که داریم این مهم قطعا محقق خواهد شد، مربیان ما تلاش زیادی انجام می دهند و بازیکنان نیز از جان و دل مایه می گذارند تا تیم صبای قم در جمع تیم های بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: امسال سطح رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار بالا است و به همین خاطر قصد داریم در دیدار خانگی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امتیازات کامل را در مصاف با تیم فوتبال گهر زاگرس دورود کسب کنیم.

کاشی با اشاره به دیدار شنبه صبای قم با گهر زاگرس دورود ابراز داشت: با توجه به اینکه این دیدار در خانه و به میزبانی ما برگزار می شود باید با پیروزی میدان را ترک کنیم زیرا سه هفته است که در لیگ پیروز نشده ایم و این برای تیم با انگیزه صبای قم خوب نیست.

وی با اشاره به سه هفته ناکامی صبا در کسب پیروزی مقابل حریفان، تصریح کرد: ابتدا باید به حریفان ما نگاهی کنیم زیرا در سه هفته متوالی با تیم های خوبی بازی داشتیم و تیم ما در هر سه بازی حتی در آستانه کسب پیروزی و سه امتیاز قرار داشت.

بازیکن خط دفاعی تیم فوتبال صبای قم یاد آور شد: این سه بازی در فاصله زمانی کمی نسبت به یکدیگر برای ما برنامه ریزی شده بود و سبب خستگی مفرط تیم ما شد ولی با این وجود سعی کردیم فوتبال روان و هماهنگی را ارائه کرده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم که در برابر تراکتور سازی نیز نتیجه مساوی رقم خورد.

دیدار تیم های فوتبال گهر زاگرس دورود و صبای قم از هفته هشتم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه عصر شنبه بیست و پنجم شهریورماه در قم برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.