صبا با حمایت تماشاگران الشباب را در هم می‌شکند

۱۸ام بهمن ،

حسین نجاتی تصریح کرد: تک دیدار مرحله پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۱ بهمن ماه در شب سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بین صبای قم و الشباب امارات برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ، وی افزود: میزبان این بازی حساس و سرنوشت ساز تیم فوتبال صبای قم است که به عنوان اولین نماینده از بین چهار نماینده فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود و امیدواریم با حمایت تماشاگران قمی که قطعا حضور گسترده‌ای در ورزشگاه یادگار امام قم خواهند داشت، تیم ما با اقتدار راهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: صبای قم در این دیدار در حالی به مصاف تیم فوتبال الشباب امارات می‌رود که تیم اماراتی از دو بازیکن کلیدی و سرشناس برزیلی سود می‌برد و در آخرین بازی خود در باشگاه‌های این کشور موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شده و با روحیه به ایران سفر می‌کند.

وی ابراز داشت: نماینده فوتبال کشورمان که پنجمین سال متوالی به عنوان نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دومین بار در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به میدان می‌رود، آخرین بار برابر تیم‌های اماراتی به پیروزی رسیده است.

نجاتی اضافه کرد: صبای قم سه فصل قبل در سال‌های ۸۸-۱۳۸۷ در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا حضور داشت و در حالی که با تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان، الاهلی امارات و الهلال عربستان همگروه بود، سرانجام با کسب پنج امتیاز به کار خود پایان داد.

وی یاد آور شد: صبا در دیدار برابر تیم فوتبال الاهلی امارات که بازی رفت آن در قم و مسابقه برگشت در امارات برگزار شد، یک تساوی و یک پیروزی کسب کرد و بدین ترتیب چهار امتیاز از این تیم اماراتی گرفت تا با کسب تساوی برابر الهلال عربستان در این گروه پنج امتیازی شود اما نتوانست به مرحله بعد راه یابد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: صبا در بازی رفت با تیم الاهلی امارات که اسفند ماه سال ۱۳۸۷ در قم برگزار شد، برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید، اما در بازی برگشت دو تیم که در ورزشگاه اختصاصی تیم الاهلی به انجام رسید، توانست این تیم را با نتیجه جالب توجه پنج بر دو شکست دهد.

وی تصریح کرد: اکنون فصل ۲۰۲۴ مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در راه است و صبای قم چشم انتظار حمایت تماشاگران قمی است تا با غلبه بر تیم الشباب امارات به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته و با تیم‌های لخویا قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان هم‌گروه شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.