صبا در خانه مغلوب الشباب شد

۲۱ام بهمن ،

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : تیم فوتبال صبای قم در ضربات پنالتی ۵ بر ۳ برابر الشباب امارات شکست خورد و از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

به گزارش فوتبال آنلاین  در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال صبا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور ۶۵۵۲ نفر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم الشباب امارات رفت که بازی با  نتیجه یک بر یک مقابل الشباب امارات به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

ایمان رزاقی‌راد در دقیقه ۴ برای صبا گلزنی کرد و اسام بن سالم در دقیقه ۸۹ گل مساوی الشباب را زد.

عبدالمالک بشیر داور سنگاپوری قضاوت مسابقه به عبدالله حسن و عادل عبدالله از الشباب و ابوالفضل ابراهیمی از صبا کارت زرد نشان داد.

تیم صبا در این بازی زیبا و هجومی بازی کرد و دو بار هم توپ را به تیرک دروازه‌ الشباب کوبید. میلاد نوری هر دو ضربه را زد ابتدا ضربه کاشته وی به تیرک افقی سمت راست دروازه خورد و توپ برگشتی را هم دوباره نوری زد که به تیرک دروازه سمت چپ خورد. صبا نتوانست از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کند.

در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال صبا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور ۶۵۵۲ نفر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم الشباب امارات رفت که بازی با  نتیجه یک بر یک مقابل الشباب امارات به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در دو نیمه ۱۵ دقیقه‌ای نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات تیم الشباب ۵ بر ۳  برنده شد.

 

سهراب بختیاری‌زاده، سلیمان فلاح، رامین رضاییان پنالتی‌های صبا را گل کردند.

 

کریم اسلامی ضربه پنالتی دوم صبا را از دست داد و توپش به تیر افقی دروازه خورد.

ایمان رزاقی‌راد در دقیقه ۴ برای صبا گلزنی کرد و اسام بن سالم در دقیقه ۸۹ گل مساوی الشباب را زد.

 

تیم صبا در طول ۹۰ دقیقه قانونی مسابقه زیبا و هجومی بازی کرد و دو بار هم توپ را به تیرک دروازه‌ الشباب کوبید. صبا قدر موقعیت‌های گلزنی خود را ندانستند.

استقلال، سپاهان و تراکتورسازی سه نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می باشند. ایران ۳ سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است.

الشباب در مرحله گروهی با تیم‌های لخویای قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان همگروه می‌شود و در اولین دیدار هم باید به مصاف تیم لخویای قطر برود.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.