صبحانه میوه ای، لذتی برای کودکان

۲۱اردیبهشت،
ممتاز نیوز : با این جعبه صبحانه میوه های رنگارنگ، برای فرزندتان صبحانه ای متفاوت درست کنید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از برترین ها ؛ این مدل صبحانه در مدارس ژاپن بسیار عادی و مرسوم است. آماده کردن صبحانه سالم و جذاب سبب می گردد که فرزندتان انرژی لازم را دریافت کند و در عین حال از خوردن آن لذت ببرد.لازم نیست جعبه یا ظرف بخرید. از آنچه در منزل دارید استفاده کنید. به طور مثالً جعبه کورن فلکس را به ترتیبی ببرید که بتوانید روی آن کاسه های کوچک بگذارید.

قسمت جلویی جعبه را طوری ببرید که در آن باز و بسته شود. حالا در آن دستمال یا کاغذ رنگی بگذارید. سپس کاسه های رنگی با شکل های جالب، یا کاغذهای کیک روی آن بگذارید.حالا باید میوه هایی انتخاب کنید و آن را در کاسه ها و کاغذها بریزید. انتخاب میوه ها و خوراکی ها کاملاً بر عهده خودتان است. خلاقیت به خرج دهید و با رنگ ها بازی کنید.

کار جالب دیگری که می توانید بکنید این است که میوه ها را با قالب های زیبا برش بزنید. از فرزندان خود کمک بگیرید. این برایشان بسیار جالب است. از قالب های گل و ستاره استفاده کنید.

توت و تمشک را در ظرف های خود بریزید. اگر آناناس، هلو یا زردآلو دارید، برش های آن را با قالب فرم دهید. کیوی ها را ستاره ای یا گلی ببرید. یکی از ظرف ها را به ماست یا پنیر اختصاص دهید. حتی می توانید بیسکویت های ریز آماده با رنگ های مختلف بخرید و در کاغذهای رنگی سرو کنید.

کل این کار، فقط خلاقیت به خرج دادن و بازی با رنگ ها است. می توانید از هر مدل ظرف در دار و هر میوه و خوراکی محبوب فرزندتان استفاده کنید.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.