صحبت‌های علیرضا منصوریان دربارهٔ آینده تیم ملی امید

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر۲۲ سال دربارهٔ جلسه اخیرش با رئیس فدراسیون فوتبال، برنامه های آینده تیم ملی زیر۲۲ سال، دو بازی دوستانه با تیم ملی کره جنوبی ودیگر مسایل به نکاتی مهم اشاره کرد.

 منصوریان دربارهٔ آخرین وضعیت تیم ملی زیر۲۲ سال گفت: روز دهم آذرماه جلسه ای با علی کفاشیان دربارهٔ کلیه مسایل تیم ملی زیر۲۲ سال و نفرات تیم ملی و تعداد نفرات کادرفنی و نحوه برگزاری اردوی کیش و بازی با کره جنوبی، حضور سیامک آزادی بدنساز تیم ملی که قرار است از هلند به ما ملحق شود و همچنین حضور صالح مصطفوی آنالیزور تیم الجزیره امارات که سال قبل عضو گروه والتر زنگا بود برگزار کردیم که رئیس فدراسیون قول همه حمایت ها را داد. البته مسایل جانبی هم بین من به عنوان سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون مطرح شد که البته در این گفت و گو قابل طرح نیست. جا دارد که تشکر ویژه ای ازعلی کفاشیان داشته باشم که اگر از رئیس فدراسیون کره جنوبی، تقاضای بازی دوستانه نمی کرد، انجام این دو بازی دوستانه در کیش میسر نمی شد.

سرمربی تیم ملی زیر۲۲ سال در ادامه دربارهٔ گفت و گویی که امروز در بعضی روزنامه ها از قول انتشار یافته است گفت: امروز من دیدم که در یکی از روزنامه ها گفت و گویی به نقل از من چاپ شده که البته من با یک خبرگزاری مصاحبه کرده بودم. تیتری از این مصاحبه انتخاب شده که به صورت زیرکانه ای می خواسته مصاحبه من را به مسیر مقایسه دو رئیس کنونی و رئیس قبلی فدراسیون ببرد و طوری وانمود کند که من در حال مقایسه محمد دادگان و علی کفاشیان هستم درحالیکه اصلا اینطور نیست. واقعیت این است که دوست دارم هیچ سوتعبیری از گفت و گوی من نشود چرا که محمد دادگان رئیس سابق فدراسیون شخص قابل احترامی است و بازیکن باشگاه پرسپولیس و تیم ملی بوده است و برای فوتبال ایران زحمات بسیاری کشیده است اما من با فدراسیون کنونی قرار داد دارم و بوده مواقعی که به بعضی مسایل فنی و لجستیکی اعتراض هم داشته ام اما هرگز فراموش نمی کنم که علیرضا منصوریان در فدراسیون علی کفاشیان وارد عرصه مربیگری ملی شد و حالا من تولید و خروجی این فدراسیون هستم و دو سال و خرده ای است که با کارلوس کی روش ، کار می کنم و چند ماهی هم با افشین قطبی هم کار کردم. به خاطر کار کردن با این دو مربی بود که مسیر مربیگری ام تغییر کرد و یاد گرفتم که تیم و گروه فنی داشته باشم و برای جز به جز مسایل تیمم کارگروه تشکیل دهم و بتوانم همه مسایل را کنترل کنم تا به موفقیت برسم.

منصوریان ادامه داد: یک ضرب المثل بین فوتبالیستهای بزرگ هست که دوست دارم در این گفت و گو با پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال که اعتماد ویژه ای به این پایگاه اینترنتی دارم بکار ببرم.من هیچ وقت یاد نگرفته ام به داخل غذای اعضای خانواده ام، آب دهانم را بیندازم. من قدرناشناس نیستم و همه من را می شناسند.جمله ای که من از دادگان به کار بردم مربوط به حضور وی در برنامه نود چهار سال پیش بود که در گفت و گو با مجری به نکته ای اشاره کرد و اصلا منظور من این نبود که رئیس فعلی و قبلی را مقابل هم قرار بدهم یا بخواهم مقایسه ای بین عملکرد این دو رئیس داشته باشم. هر کس من را بشناسد می داند که من هیچ وقت قبل را فراموش نخواهم کرد. هر کس به من خدمتی کرده باشد تا آخر عمر فراموش نمی کنم و همیشه مقابل چشمانم وجود دارد. می توانید از دوستان نزدیک من بپرسید که من را بسیار خوب می شناسند.در مراسم مرحوم دهداری شرکت کردم تا نشان دهم که قبل را هرگز فراموش نمی کنم و قدردان همه کسانی که به من سرسوزنی خوبی کرده اند هستم اما بازهم می گویم تیتر مصاحبه من طوری انتخاب شده است که فضای سو تعبیر فراهم شود در حالی منظور من هرگز این نبوده که مقایسه ای انجام دهم و بگویم فدراسیون فوتبال برای من کار نکرده است یا هیچ امکاناتی برای ما فراهم نشده است. ممکن است قرارداد من در تیم های ملی یک دهم  یک مربی باشگاهی باشد اما به اندازه ده برابر قراردادم از تجربه کی روش و قطبی استفاده کرده ام و این برایم بسیار ارزشمند است.

وی در پایان گفت: بازهم اعلام می کنم از تیتری که روزنامه ها نوشته اند سو تعبیر نشود و من از صحبتهای محمد دادگان در برنامه ۴ سال پیش نود، برای مدیریت خودم مثال زدم و بازگو کردم و حتی گفتم اگر می خواهم در کار مربیگری موفق شوم باید دخل و تصرف بیشتری داشته باشم و این را از کی روش یاد گرفته ام که در امور مدیریتی تیمش به خوبی و به جا دخل و تصرف داردو  به همین سبب موفق است. من مدیریت مربیگری خودم را و هر امری که مربوط به کارمن بوده است را مثال زدم و منظورم مقایسه مدیریت دو فدراسیون نبوده است. من امروز با یکی از شبکه های رادیویی هم گفت و گو کردم و همه حرفهایی که در گفت و گو با پایگاه اینترنتی فدراسیون بر زبان آوردم را آنجا هم گفتم. دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و از همه کسانی که در چند روزگذشته تولد من را تبریک گفته اند تشکر کنم. تولد شناسنامه ای من ۱۱ آذر است اما روز تولد واقعی من ۱۷ آذر ۱۳۵۰ است. 

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.