صحبت با عارف برای حضور در کابینه یازدهم صحت ندارد

۲۹خردادماه،

سید حسن رسولی با اشاره به شایعات مطرح شده مبنی بر دیدار روحانی و خاتمی….

سید حسن رسولی با اشاره به شایعات مطرح شده مبنی بر دیدار روحانی و خاتمی اظهار داشت: دکتر عارف با هدف ایجاد انسجام در رفتار انتخاباتی اصلاح طلبان و تحول خواهان و بنا بر صلاحدید خاتمی، رهبر اصلاحات، در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی، از ادامه رقابت انصراف داده و به طور رسمی انگیزه خود را از حمایت کاندیدای مشترک اصلاح طلبان و اعتدال گرایان یعنی جناب روحانی اعلام کرد.

سخنگوی دفتر عارف ادامه داد: پس از این اقدام هوشمندانه و اخلاقی، روند مناسبات ستادهای انتخاباتی دو کاندیدا از همسویی نظری و عملیاتی، به اجماع بر نامزدی واحد حجت الاسلام روحانی تغییر وضعیت داد.

وی تاکید کرد: پس از برگزاری انتخابات و کسب پیروزی رئیس جمهوری منتخب، تا کنون دربارهٔ نحوه ارتباط و همکاری دکتر عارف و مجموعه وابسته به ایشان با دولت آینده به صورت رسمی مذاکره‌ای بین طرفین صورت نگرفته است.

عضو بنیاد امید ایرانیان ادامه داد:‌ چنانچه آقای خاتمی که محوریت فرآیند اجماع داوطلبان را عهده دار بود، با جناب روحانی مذاکراتی داشتند، از آن بی اطلاعم و هر نوع خبری مبنی بر پذیرفتن یا نپذیرفتن مسئولیت معاون اولی رئیس جمهور آینده از سوی دکتر عارف و سایر گمانه‌زنی‌های این دیدار را تکذیب می کنم.
رسولی با بیان اینکه موفقیت رئیس جمهور آینده آرزوی ماست، تاکید کرد:‌ برای تحقق این خواسته امیدآفرین ملی، مجموعه دکتر عارف، در صورتی که با تقاضای جناب روحانی مواجه گردند، با آغوش باز آماده مساعدت و همراهی ایشان می باشند.
وی در انتها با بیان اینکه این موضع قبلاً هم اعلام شده است، تصریح کرد: این موضع صرفاً‌ با نیت یاری رساندن به دولت یازدهم و همچنین کمک به پاسخگویی مطالبات اصلاح طلبان و قاطبه مردم بوده و هرگز به معنای سهم‌خواهی نیست.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.