صحبت های بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل نفت تهران

۲۸م اسفند ،

دیدار تیم های استقلال و نفت تهران با تساوی یک بر یک پایان یافت، صحبت های بازیکنان استقلال را پس از بازی بخوانید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های استقلال و نفت تهران با تساوی یک بر یک پایان یافت، صحبت های بازیکنان استقلال را پس از بازی بخوانید.

جباری: این تیم صاحب ندارد!

مجتبی جباری بازیکن تیم استقلال گفت: درمورد بازی ازمن نپرسید ، همه بازیکنان مشکل مالی دارند ،بازیکنان جوان ما پول ندارند، دروازه بانهای ما شب ها درکمپ می خوابند، پول جمع کردیم و برای کمپ بخاری خریدیم .

وی تصریح کرد: این تیم صاحب ندارد و نمی دانیم طرف حسابمان کیست! بخاطرمشکلات مالی بود که چند جلسه تمرین نکردم و در آمادگی مطلوب نبودم.

وی افزود: شرایط تیم خوب نیست و با این وضعیت نمیتوانیم نتیجه بگیریم، این فصل صدرجدول را ازدست میدهیم.

رحمتی: دیگر هیچ قولی در خصوص قهرمانی نمی دهیم!

مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال گفت: با این شرایط از تیم انتظار قهرمانی نداشته باشید، پس از بازی قبل قول ۴ میلیون پاداش دادند ، اما عملی نشد.

وی افزود: متاسفانه مسئولان فقط وعده و وعید میدهند، من میدانم که همین روند تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت، با این شرایط کاری میکنند تا لیگ به اتمام برسد.

وی ادامه داد: نمیدانیم در خصوص مشکلات مالی استقلال وزارت ورزش مسئول است یا مدیر عامل؟! با این شرایط دیگر هیچ قولی برای قهرمانی نخواهیم داد، شرایطمان اصلا خوب نیست!

بائو: مشکل خاصی با منتظری نداشتم

بازیکن تیم استقلال گفت: در هر خانواده ای جر و بحث بوجود می آید، من  و منتظری به سمت هم بشقاب پرتاب نکردیم و درست نیست که این مسائل سبب شود برخی چنین حاشیه هایی بوجود آورند.

اشجاری: در گل خوردن استقلال مقصر نبودم

بازیکن تیم استقلال گفت: در خوردن گل استقلال مقصر نبودم، توپ به پایم خورد ولی پای خود را حرکت ندادم. دلیل تعویضم هم این مسئله نبود.

وی افزود: سپاهان از ابتدا جزء تیم های مدعی بوده است و در بازی رو در رو جبران می کنیم.

ماجدی: در جریان مسائل مالی بازیکنان نیستم

سرپرست استقلال گفت: در جریان مسائل مالی بازیکنان استقلال نیستم ولی در هر حال بازیکنان حق دارند، نزدیک عید است و هر فردی خرج و مخارج خود را دارد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.