صحبت های مربی کره پس از شکست

کانگ هی پس از شکست یک بر صفر مقابل ایران در نشست خبری گفت: متاسفم که نتوانستیم نتیجه مناسبی بگیریم. در ابتدای بازی اتمسفر خوبی در بازی حاکم بود. در آینده فرصت های بهتری داریم و بازی های داخل خانه ما مانده است. امروز از فرصت ها استفاده نکردیم.

وی تصریح کرد: بازی سختی برای ما بود و بازیکنانمان زیاد اذیت شدند اما همچنان امیدوار هستیم و اصلا نمی خواهیم ناامید شویم.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به این سؤال که به نظر می رسید بازیکنان این تیم از تجربه کافی سود نمی بردند،‌ عنوان کرد: فکر نمی کنم عنصر تجربه در شکست ما نقش زیادی داشته باشد و همان طور که گفتم موقعیت های زیادی داشتیم. ایران فقط یک فرصت داشت و ما در کل بازی برتر از حریف بودیم و فقط از موقعیت ها استفاده نکردیم.

 خبرنگاری پرسید چرا برای حضور در ایران اردوی یک هفته ای در نظر گرفتید، که کانگ‌هی اظهار داشت: فکر نمی کنم یک هفته اردو طولانی مدت باشد و با توجه به اختلاف زمانی باید شرایط را وفق می دادیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که در بین دو نیمه به بازیکنانش چه گفت که بدتر از نیمه اول ظاهر شدند، گفت: در نیمه دوم می خواستیم از کناره ها استفاده کنیم که بازیکنان ما نتوانستند از فرصت ها استفاده کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.