صحنه سازی با جعل امضاء بی رتبه تر از طرفداران کلاه قرمزی ! + تصویر

گروهک‌های مختلف فتنه با استفاده از تلویزیون‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های مختلف ضد انقلاب از چند هفته مانده به برگزاری اجلاس با ترفندهای گوناگون و رنگارنگ فراخوان عمومی دادند بلکه اندک جماعتی را برای آشوب و ناامنی در تهران به خیابانها بکشانند و فضای شهر را در مقابل مهمانان خارجی سیاه و معیوب جلوه دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،بی اعتنایی حلقه‌های اجتماعی مردمی به فراخوانهای دغل کارانه همانند شکست های متعدد قبلی فتنه گران را چنان به خاک سیاه نشاند که آنان وادار به جعل امضاء برای راه انداختن پروژه مضحک دیگری کرد.

ماجرا از این قرار بود که پایگاه اینترنتی کلمه متعلق به جریان فتنه در یک سناریوی مضحک از مخاطبینش در خواست کرد برای آزاد سازی سران فتنه نامه ای الکترونیکی به بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد بنویسند و همه گی آن را امضای الکترونیکی کنند و تعهد داد که هویت همه امضاء کنندگان مخفی بماند. اما بعد از روزها تبلیغ برای این فراخوان با جعل امضاهای الکترونیکی که هر کس می تواند با کلیک بر روی لینک بارها آنرا امضا کند تنها توانست ۱۰۰۰۰ امضاء را جمع آوری کند . اما ۱۰۰۰۰ امضاء که از میان طیف فتنه مستقر در خارج از کشور تایید شده بود حتی به پای ۵۰۰۰۰ امضای کمپین طرفداران کلاه قرمزی در فیس بوک هم نرسیده است !

در این میان برخی از اصلاح طلبان از جمله علی اصغر شفیعیان که در این جریان روزنامه نگاری نیز می‌کند با اعتراض به این رفتار شاخه فتنه جریان اصلاح طلبی و اعتراف به بی حاصلی چندباره این گونه سیاست گزاری‌ها از آنان خواست تا تغییر موضع بدهند و فکری به حال این رفتارهای خائنانشان کنند تا بلکه از این وضعیت بغرنج و نا امیدانه خارج شوند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.