صحنه گردان اصلی سیاست آمریکا جز یک مشت سرمایه دار یاغی و گاوچران‌های بی‌فرهنگ نیستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صحنه گردان اصلی سیاست آمریکا جز یک مشت سرمایه دار یاغی و گاوچران‌های بی‌فرهنگ نیستند و گاوچران‌ها جز زبان شلاق و کمند را نمی‌فهمند.

 به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی در سخنانی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده هرگاه در مقابل آمریکا یک قدم عقب بگذاریم آنها چند قدم پیش می‌آیند، گفت: رفتار خفت بار خاتمی یا دولت ماقبلش در مقابل غرب این واقعیت را بارها ثابت کرد و باید برای ما عبرت باشد، چرا باید این اشتباه را دوباره مرتکب شویم؟

نقدی بزرگترین اشتباه را تصور صحبت با آمریکا با زبان دیپلماسی دانست و افزود: صحنه گردان اصلی سیاست آمریکا جز یک مشت سرمایه دار یاغی و گاوچران‌های بی‌فرهنگ نیستند و گاوچران‌ها جز زبان شلاق و کمند را نمی‌فهمند.

وی ادامه داد: رژیم آمریکا بارها ثابت کرده است که جز با زبان زور، هیچ چیز را نمی‌توان با آنها پیش برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به صحبت کردن رئیس جمهور آمریکا در عصر برده‌داری و داشتن رفتاری برده‌وار نسبت به جریان حاکم اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در حد و اندازه‌ای نیست که یک انسان آزاد مثل وزیر خارجه ایران اسلامی بنشیند به سخنان او گوش بدهد. لیاقت این را ندارد که وزیر کشور عظیم و تاثیرگذاری مثل ایران، مستمع سخنرانی او باشد. عکس‌العمل این رفتار و حرف‌هایی که بعضی از عزیزان در نیویورک زدند چیزی نبود جز جری شدن بیشتر آمریکا، حذف منافقین از لیست تروریست‌ها و گرانی بیشتر.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: اشتباه بزرگتر این است که کسانی تصور می‌کنند شبکه‌های شایعه‌افکن آمریکا در رسانه‌های غربی روی افکار عمومی ایران تاثیر دارند پس برویم کاری کنیم که این شبکه‌ها با ما باشند. غافل از اینکه اولا موج نفرت از آمریکا با روند توهین‌ها روز به روز بالاتر خواهد گرفت و مردم ایران با کسی خواهند بود که عزم خود را برای ریشه کنی ظلم و فساد آمریکا و صهیونیزم جزم کرده باشد و در مقابل هتاکان به پیامبر اسلام ذره‌ای کوتاه نیایند. ثانیا آمریکا هم آن قدر دل رحم نیست که با چند موضعگیری سازشکارانه کوتاه بیاید.

نقدی گرانی‌ها در جامعه را با موضوع تحریم بی‌ارتباط خواند و بیان کرد: امروز اگر مردم بعضی گرانی‌ها و سختی‌ها را تحمل می‌کنند بخاطر این است که احساس می‌کنند دولت ما مقابل آمریکا ایستاده است و این ایستادگی ارزش تحمل سختی را دارد؛ اگر خدای نکرده بوی سازش بیاید تورم سه رقمی خواهد شد.

وی بازی با قیمت ارز برای تسلیم کردن مردم به آمریکا را بی نتیجه دانست و ادامه داد: این مردم تسلیم بشو نیستند. بازی با معیشت مردم و تحمیل گرانی‌ها با اغراض سیاسی، ظلمی نابخشودنی است و مردم هوشیار هستند. مردم همانطور که از فتنه سیاسی عبور کردند از فتنه گرانی هم عبور خواهند کرد و روسیاهی به سیاسی‌کاران خواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سعادت دنیا و آخرت و عزت را در گرو ادامه دادن راه امام خمینی علیه الرحمه عنوان کرد و خطاب به سیاستمداران گفت: به جای در پیش گرفتن روند سازش بیایید با وحدت و همدلی نوار عظیم پیروزی را که تا امروز داشتیم تا رسیدن به پیروزی نهایی ادامه دهیم.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.