صحن مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) توسعه می یابد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به پیشرفت روند اجرایی طرح توسعه اطراف آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از توسعه صحن مصلی این حرم شریف خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۰، ابراهیم بابازاده با اشاره به این خبر گفت: به منظور رفاه حال نمازگزاران و زائرین، صحن مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) واقع در ضلع شرقی این حرم شریف توسعه می یابد.
بابازاده با اشاره به اینکه توسعه صحن مصلی بر اساس توافقات با امام جمعه شهرری و تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در دستور کار این منطقه قرار گرفته است خاطرنشان کرد:‌ احداث صحن آیت اله کاشانی در ضلع غربی، مسقف نمودن ضلع شرقی با سازه های ثابت، توسعه مصلی و تملک املاک معارض ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله اقدامات شهرداری در راستای پیشرفت روند اجرایی طرح توسعه آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) است.
وی در ادامه پروژه احداث صحن آیت اله کاشانی را یک پروژه ملی برشمرد و تصریح کرد: این پروژه در مساحتی حدود ۳۵۰۰ مترمربع در ضلع غرب حرم در حال احداث است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه شهرری سومین شهر زیارتی کشور است یادآور شد: طرح توسعه اطراف آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به دلیل حضور چشمگیر زائرین در این شهر مذهبی در دستور کار قرار گرفت که با اجرایی شدن آن امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری در اختیار آنها قرار می گیرد.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهروز:

    بنام خدا
    با عرض سلام و احترام
    به دادمان برسید!
    اینجانبان اهالی هاشم اباد و نفراباد شهرری درب جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) هستیم که در طرح گسترش حرم قرارداریم سالیان مدیدی است که شهرداری منطقه ۲۰شهرری اقدام به خرید و تخریب منازل ما نموده است این اقدام شهرداری بقدری طولانی شده است که اکثریت صاحبان ملک ها فوت نموده اند و جمعی هم که فروخته اند و چک پیش پرداخت از شهردای گرفته اند بعلت نداشتن موجودی در حساب شهرداری چک های خود را عودت داده اند ، جدا از قیمت گذاری ناعادلانه زمین و بنا از طرف کارشناسان شهرداری با قیمت ملک های محدوده شهرری متاسفانه کسانی که با همین قیمت تحمیلی قرداد بسته اند رضایت داده اند را پولشان را نمیدهند ،
    محله هاشم اباد و نفراباد تبدیل به محل تجمع معتادان ومخروبه ای شده و بیشترشبیه مناطق بمباران شده جنگی است که عدم رعایت نظافت وپاکسازی بعد از تخریب باعث الودگی محیط زندگی مان شده است .
    خواهشمندیم به دادمان برسید وهرچه سریع ترنسبت به تعین تکلیف ملک های در طرح گسترش حرم اقدام عاجل نمایند . متاسفانه در شهرداری شهرری گوش شنوایی بر مشکلاتمان نیست …

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.