صدای “امین تارخ” در شب آسمانی

۲۹ آبان ،

دکلمه امین تارخ در رثای سید و سالار شهیدان، برای اولین بار به عنوان تیراژ برنامه “شب آسمانی” به روی آنتن رفت.

علیرضا قطبی، تهیه  کننده برنامه “شب آسمانی” به خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛گفت: این برنامه که به صورت زنده و در طول سال از ساعت ۲۱:۱۵ پخش می شود در محرم به صورت ویژه به  اجرای خود ادامه خواهد داد.
تهیه کننده این برنامه پیرامون ویژگی های شاخص و وجه تمایز پخش این ویژه برنامه در این روزها با سایر ایام سال اظهار کرد: هر چند برنامه هایی از این دست بیشتر گفتگو محور می باشند اما سعی شده این گفتگو ها به صورت کلیشه ای و تکراری نباشد. به همین منظور موضوعات برنامه، عناوینی کلی و غیر مناسبتی را در برگرفته و سوالات و دغدغه های اصلی بینندگان پیرامون اصلی ترین سوال روز انسان معاصر مطرح خواهد شد.
قطبی عنوان کرد: اصلی ترین مساله ای که کارشناسان در ابعاد مختلف به بررسی آن می‌پردازند نقش اباعبدالله الحسین در زندگی امروز است.
وی افزود: به همین جهت کارشناسان دعوت شده به این برنامه همگی جز شاخص ترین و به روز ترین استادان حوزه و دانشگاه نظیر “برنجکار”،‌ “واسعی”، “الویری”، “فخر رومانی” و غیره در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد.
قطبی پیرامون ویژگی های تصویری این برنامه تصریح کرد: میدان برنامه های ساخته شده برنامه “شب آسمانی”، به صورتی خاص و متفاوت بیننده را با سوالاتی روبرو می کند که شخصیت های شناخته شده  دینی، ورزشی، هنری، نظامی، سیاسی و حتی فرهنگی، باتمام حس و حال یک شیعه عزادار، پاسخگو می باشند. علاوه بر آن نماهنگی از مداحان قدیمی و نواهای عزاداران قدیم نیز تهیه و در طول برنامه پخش خواهد شد و صفای آن مردان با خدا و حس و حال خالصانه این عزاداری ها را به زیبایی منتقل می‌کند.
گفتنی است؛ برنامه “شب آسمانی” محصول گروه معارف شبکه قرآن سیماست و این شب ها با اجرای “امیر مهرداد خسروی” در ایام محرم پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.