صدای زنده رادیو فرهنگ از نمایشگاه کتاب تهران

جمعه ۱۵ اردیبهشت – ۱۲:۴۹:۲۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شبکه رادیویی فرهنگ از غرفه مستقر خود در مصلی تهران، هر روز برنامه هایی زنده، ویژه نمایشگاه کتاب پخش می کند. این برنامه ها مختص نمایشگاه کتاب بوده و با موضوعاتی حول همین محور طراحی شده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۵:۳۰، گفت و گو با نویسندگان حوزه کودک و نوجوان با حضور محمدرضا یوسفی و لاله جعفری آغازگر برنامه های رادیو فرهنگ خواهد بود.
 پس از برنامه در نشستی زنده با حضور بهمن دری(رئیس نمایشگاه)، داریوش رضوانی(قائم مقام نمایشگاه)، حسین صفری(مدیر اجرای نمایشگاه)، احمد کمالی نژاد(معاون دفتر مجامع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)سید مهدی جعفری (مدیر روابط عمومی نمایشگاه) و یکی از ناشران کودک و نوجوان درباره گسترش فرهنگ کتابخوانی از طریق «کتاب در گردش» صحبت هایی مطرح خواهد شد.
طرح «کتاب در گردش» یا «کتاب خود را جا بگذار» طرحی برای دست به دست شدن یک کتاب در سطح شهر و حتی کشور است که هر کسی کتابی را مطالعه کرد، با یادداشتی در اول کتاب آن را جا می گذارد تا کس دیگری آن را بخواند و این گردش دست به دست ادامه پیدا کند.
برنامه آخر رادیو فرهنگ در روز جمعه که تا ساعت ۱۹ به طول خواهد انجامید درباره«تاثیر بازیافت زباله کاغذ، در اقتصاد کتاب» با حضور سیاوش صدیقیان متخصص محیط زیست است.
گفتنی است برنامه های زنده روز پنجشنبه رادیو فرهنگ به دلیل از کار افتادن واحد سیار رادیو با اتصالات حاصل از رعد و برق، نیمه کاره ماند ولی برنامه امروز و روزهای آینده طبق روال پیش بینی شده پخش خواهد شد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۴۱۲۴۹۲۹۹۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.