صدای عاشقانه برای آدم‌ربای زهرا دختر ۲۰ ساله

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

465413132.jpg

دختر ۲۰ ساله وقتی صدای عاشقانه را از پشت گوشی تلفن شنید نمی‌دانست در دام یک آدم‌ربای ۵۰ میلیونی می‌افتد. مرد تبهکار این دختر را از همدان iبه مشهد برد و۲۶ روز زندانی کرد.
به گزارش تفسیری مشرق iبه نقل از ایران، زهرا ۲۰ ساله است و پس از ۲۶ روز دوری از خانواده و زندانی شدن در یک مرکز اقامتی غیرمجاز در مشهد از چنگ آدم‌ربایی ۴۷ ساله جان سالم iبه در برده و با چشمانی گریان تحویل خانواده‌اش شده است.

این دختر وحشت زده iبه خبرنگار شوک گفت: من از طریق پیامک با مردی که اهل یکی از شهرهای شمالی کشور و ساکن کرج است آشنا شدم و ما مدتی با هم تماس تلفنی داشتیم. خیلی شیفته و دلباخته این مرد شده بودم و iبه عشق وی از خانه فرار کردم و iبه ملاقاتش رفتم، اما در اولین دیدار خودم را در برابر مردی دیدم که ۴۷ سال دارد.

ابتدا فکر می‌کردم این مرد دوست مرد رؤیاهایم است اما وی iبه زور مرا سوار خودرویش کرد و با تهدید iبه محل نامعلومی انتقال داد.

چند روز در حبس بودم و وی می‌گفت اگر تو را رها کنم توسط برادرانت iبه قتل خواهی رسید.
دختر جوان افزود: او مرا همراه خود iبه مشهد آورد و در یک مهمانپذیر غیرمجاز زندانی‌ام کرد. در این مدت این آدم حقه‌باز یک میلیون تومان طلاجات من را iبه زور گرفت و در تماس با خانواده‌ام نیز ۵۰ میلیون تومان پول خواست که توسط پلیس دستگیر شد و من نجات یافتم.

آدم ربای ۴۷ساله در چنگ قانون

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی نیز iبه شوک گفت: با اعلام ربایش دختر جوان از همدان و تماس رباینده پس از گذشت ۲۶ روز با خانواده این دختر از طریق شماره تلفنی در مشهد، پلیس آگاهی خراسان رضوی بلافاصله تحقیقات پرونده را آغاز کرد.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: پلیس در پیگیری iبه سرنخ‌هایی دست یافت که سبب دستگیری یک مرد شد.

وی خاطرنشان کرد: عامل آدم‌ربایی با ارائه شماره حساب بانکی iبه خانواده دختر جوان درخواست ۵۰ میلیون تومان پول در ازای آزادی گروگان داشت و تهدید کرده بود در صورتی که خواسته‌اش عملی نشود گروگان خود را iبه قتل خواهد رساند.

کارآگاهان با شناسایی مالک حساب بانکی که بقالی در مشهد بود وی را دستگیر کردند.
صاحب یک سوپرمارکت اظهارداشت: مردی

۴۷ ساله با ظاهری موجه از چندی پیش مقداری خرید iبه صورت نسیه از من داشته و شماره حسابم را با این ادعا که اقوامش می‌خواهند برای وی پول واریز کنند گرفته است. با این اطلاعات کارآگاهان موفق شدند این آدم‌ربای ۴۷ ساله که اسماعیل نام دارد را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. بنا بر این گزارش تفسیری، دختر رهایی یافته از چنگ آدم‌ربا نیز iبه خانواده‌اش تحویل داده شد.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.