صدای اعتراض اخوان بلند شد

وکیل اخوان المسلمین و مشارو حقوقی مبارزات انتخاباتی ‘محمد مرسی’ نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر از ادامه تقلب و زمینه سازی برای رای دادن نظامیان به نفع احمد شفیق نامزد رژیم سابق خبر داد.
به گزارش ایرنا ‘عبدالمنعم عبدالمقصود’ روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود:‌ یکی از موارد نقض قانون در این انتخابات، ادامه استفاده از رنگ های فسفری تقلبی است که اثر آن به سرعت از بین می رود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در لیست رای دهندگان در برخی استانها اسامی تکراری وجود داشته و یک سری برگه های تکمیل شده رای به نفع احمد شفیق در شماری از استانها چاپ شده و در همین راستا بیش از ۲۹ برگه رای در یکی از حوزه های رای گیری در کفر الشیخ جمع آوری شده است.
وکیل اخوان المسلیمن افزود: در یکی از حوزه ها ۳۸ برگه تکمیل شده رای به نفع احمد شفیق پیدا شده و در حوزه رای گیری در مدرسه الصالحات نیز ۵۴ برگه تکمیل شده رای جمع آوری شده است.
وی همچنین گفت:‌ از دیگر موارد نقض قانون انتخابات، ادامه تبلیغات علیه اخوان المسلیمن بوده است که در همین راستا و موضوع مربوط به برگه های تقلبی آراء و رای دادن سربازان به نفع شفیق شکایت هایی ارایه شده است.
وی در عین حال استقبال مردم از انتخابات نسبت به روز شنبه را بسیار ضعیف دانست.

از سوی دیگر مختار العشری’ رییس کمیته حقوقی حزب ‘آزادی و عدالت’ (اخوان المسلمین) و مشاور حقوقی مبارزات انتخاباتی این حزب گفت: مشکلات از حد گذشته و یک سری برگه های رای تقلبی کشف و ضبط شده شده است.
وی افزود: تاکنون ۴۰ شکایت در خصوص تقلب های صورت گرفته در ارتباط با برخی برگه های رسمی، صورتجلسه شده است.

۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.