صدای جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی خاموش‌شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان صدا و سیما در واکنش به شهادت خبرنگار پرس تی وی واکنش نشان داد. در متنی که عزت الله ضرغامی نگاشته، آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَه وَ مِنهُم مَن یَنتظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلاً»

در آوردگاه حق و باطل بار دیگر روایت‌گری صادق از این عرصه ، آسمانی شد.

آنان که تاب مقاومت در برابر ارائه تصویری متفاوت از صحنه درگیری جبهه مقاومت با نظام سلطه و اذناب منطقه‌ای آن را نداشتند ، علیرغم شعارهای عوام فریبانه‌ حمایت از جریان آزاد اطلاعات ، دست به ترور زدند و گزارشگر صادق شبکه پرس‌تی وی آقای مایا ناصر را از ناحیه گلو به گلوله بستند تا صدای افشاگری وی را خاموش سازند . همچنین برای دومین بار طی یک ماه گذشته رئیس دفتر شبکه پرس‌تی‌وی و العالم در دمشق آقای حسین مرتضی را هدف قرار دادند تا بلکه امکان اطلاع‌رسانی و واقع‌نمایی این دو شبکه در عرصه رخدادهای منطقه را سلب کنند.

نکته ظریف این حادثه ، بروز این رخداد در هفته دفاع مقدس است که این اقتران خود بیانگر معانی سمبلیک فراوانی است.

اینجانب شهادت این فرزند غیور جبهه مقاومت شهید مایا ناصر و زخمی شدن مجاهد نستوه حسین مرتضی را ارج نهاده و به خانواده بزرگ صدا و سیما به ویژه شبکه‌های پرس‌تی‌وی و العالم تبریک و تسلیت می‌گویم و برای خانواده این عزیز صبر و پایداری آرزومندم.

نگاهی کوتاه به سیل اظهارنظر‌های حاصله در سایت شبکه پرس‌تی‌وی در این مدت کوتاه حکایت از آن دارد که صدای جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آن خاموش‌شدنی نیست و این شعله ، پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه اطلاع‌رسانی پرتو افکن خواهد بود.

سید عزت‌الله ضرغامی

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.