صدای زندگی فرهاد آییش شنیده خواهد شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

˝صدای زندگی؟˝ به کارگردانی فرهاد آییش در جشنواره همراه تهران اکران می گردد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، فیلم کوتاه “صدای زندگی؟” به کارگردانی فرهاد آییش در بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نمایش داده میشود.

فرهاد آییش در این فیلم به موضوعات زندگی روزمره اش می پردازد و با صدای خود روایتی از زندگی را روی فیلم میخواند.
او در مورد ساخت فیلم با موبایل میگوید: به نظرم این ابزاری که همیشه همراه ماست بهترین وسیله برای نشان دادن مسایل زندگی است.

آییش با انتقاد ازاستفاده بیش از حد از موبایل گفت: بارها پیش آمده که در سفرهایم کسانی را می بینم که به جای لذت بردن از طبیعت و زندگی، دائما در حال عکس گرفتن با موبایل می باشند، عکس هایی که شاید هیچ گاه فرصت نکنند آن را ببینند. میخواهم بگویم دوربین موبایل نباید جای چشم ما را بگیرد.

این بازیگرطنزپرداز برای فیلم برداری صحنه هایی از فیلم خود، یک آمبولانس کرایه کرده و با آن در خیابان های تهران حرکت کرده است: با این کار می خواهم نشان دهم که در این شهر شلوغ، یک آمبولانس که کارش نجات انسان هاست برای حرکت و رسیدن به مقصد چه مشکلاتی دارد.

فیلم “صدای زندگی؟” ساخته فرهاد آییش در کنار آثار دیگر هنرمندانی که در جشنواره همراه تهران فیلم ساخته اند نمایش داده می گردد. آتیلا پسیانی، فاطمه معتمدآریا، بهروز غریب پور، گیزلا وارگا سینایی، رضا یزدانی، قباد شیوا، نیکی کریمی، بایک حمیدیان و لیلی رشیدی دیگر هنرمندان فیلم ساز این جشنواره می باشند.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از ۲۱ تا ۲۸ شهریور در پردیس سینمایی ملت برگزار میشود.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.