صدا: معرفی دکتر واعظی به مجلس شورای اسلامی از زبان رئیس جمهور

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

لحظاتی پیش و در بخش اول سخنرانی دکتر حسن روحانی در جلسه بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن روحانی در خصوص وزیر پیشنهادی خود برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آقای واعظی با اینکه در سالهای اخیر چهره شان بیشتر سیاست خارجی هست تا ارتباطات و فناوری اطلاعات ، ولی میدانید که ایشان تخصیلاتشان در همین رشته هست و بنده اولین آشنایم بعد از انقلاب با ایشان این بود که ایشان مسئول مخابرات کشور بوده اند.
 
رئیس جمهور تاکید کرد: در زمان شهید قندی، سالها ایشان در آنجا فعال بود و البته بعدا فعالیت بسیاری در وزارت خارجه داشت و اتفاقا در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ما علاوه بر تخصص در زمینه مسائل الکترونیک، مخابرات، مخصوصا آی تی، آی سی تی، که امروزه بسیار مهم است، ما نیاز به یک ارتباطات فعال خارجی هم داریم، برای اینکه شرکتهای مختلف، بخش های مختلف، بنگاهای مختلف را وصل کنیم به بخش های خارجی، هم برای دریافت تکنولوژی، هم برای فعال شدن در بخشهای مختلف که میتواند برای ما بسیار هم با یک برنامه ریزی درست کار آفرین باشد.
 
رئیس جمهور در بخش پایانی این بخش از اظهارات خود در خصوص وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: از ایشان هم تشکر میکنیم برای این که این مسئولیت را پذیرفتند و بنده تایید میکنم که ایشان یکی از مدیران بسیار ارزشمند و فعال کشور می باشند و هر کجا که بودند به خوبی در آن بخش مدیریت ایشان را ما شاهد بودیم.
 
جلسه بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت یازدهم، امروز، فردا و احتمالا پس فردا، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. 
 
آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در حال پوشش زنده این جلسه در بخش مربوط به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است، برای ملاحظه این پوشش زنده که شامل صوت و متن است اینجا را کلیک کنید.
 
برای شنیدن فایل صدای صحبت های رئیس جمهور در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی ارتباطات اینجا را کلیک کنید.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.