صدرعاملی سریال «پروین اعتصامی» را می‌سازد

به گزارش شبکه ایران، پناهنده درباره این اثر گفت : بیش از یک سال است که به اتفاق ارسلان امیری در حال نگارش متن های این مجموعه هستیم و تا کنون طرح جامع این سریال ۱۳ قسمتی آماده شده است.
وی افزود: کار تحقیق و پژوهش این سریال به طورکامل به اتمام رسیده و اسناد موجود در کتابخانه ملی ایران در خصوص زندگی این شاعره بزرگ یکی از اصلی ترین منابع تحقیق ما بود .
پناهنده تصریح کرد: سریال پروین اعتصامی از تولد تا لحظه مرگ این بانوی مشهور عرصه ادبیات ایران را در برمیگیرد و رویکرد اصلی ما در پرداخت قصه، وجوه شاعرانه و احساسی وی است کما اینکه معتقدم فیلمسازان ما در تلویزیون کمتر به دنیای احساسی و زنانه بانوان ایرانی وارد شده اند و معمولا” تصویر ارائه شده از زن در آثار تلویزیونی در سطح باقی می ماند که امیدوارم این مجموعه فتح باب خوبی در این حوزه باشد.
وی اظهار داشت: از آن جهت که بنیان خانواده برای پروین بسیار ارزشمند بوده است خانواده در این سریال جایگاه محکمی دارد و ما تلاش می کنم تا زندگی شخصی و خانوادگی وی را در حد توان از وجوه مختلف به تصویر کشیم .
گفتنی است پناهنده تا کنون دو تله فیلم تحسین شده ” قصه داود و قمری” و ” آبروی از دست رفته آقای صادقی” را برای سیمافیلم کارگردانی کرده است. مجموعه پروین اعتصامی را رسول صدر عاملی در گروه علمی فرهنگی سیمافیلم تهیه خواهد کرد.
 

پایان مطلب/


شبکه ایران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.