صدرنشینی نفت در شب سقوط پرسپولیس

خبرگزاری آریا – هفته هفتم رقــابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور با توقف پرسپولیس در اهواز و برتری سپاهان برابر فجر و صعود نفت تهران به صدر جدول پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در اهواز تیم پرسپولیس تهران درحالی که تا دقیقه ۹۰ با گل محمد قاضی یک برصفر از تیم فولاد خوزستان پیش بود در پایان به تساوی یک – یک  رضایت داد فولادیها در نیمه نخست این بازی یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند.
پرسپولیس با این تساوی در رده شانزدهم جدول قرار گرفت.
نفت تهران نیز یک بر صفر ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد و با ۱۴ امتیاز در صدر جدول ایستاد تک گل نفتی ها را یعقوب کریمی در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.
ضمن اینکه ابراهیم محمدی بازیکن ذوب آهن در دقیقه  ۶۳ از زمین اخراج شد .
آلومینیوم هرمزگان نیز دربندرعباس  یک بر صفر مس کرمان را شکست داد.هنریکودسوز  تنها گل این بازی را در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند
در دربی گیلان تیمهای داماش و ملوان بندر انزلی به تساوی صفر صفر دست یافتند.
گهر دورود و صنعت نفت آبادان در کرج  دو- دو مساوی شدند. فرید عابدی و تقی نائینی در دقایق  ۱۴  و ۹۲  برای گهر و رضا خالقی‌فر و رسول نویدکیا در دقایق ۳۶  و ۶۸  برای نفت آبادان گلزنی کردند.
تراکتورسازی تبریز و صبای قم  در تبریز نیز  صفر صفر مساوی شدند  و فولاد مبارکه سپاهان  یک بر صفر مقاومت سپاسی شیراز را شکست داد تا با ۱۳ امتیاز در رده دوم  قرار گیرد. دراین بازی  جواهیر سوکای  در دقیقه ۸۶ برای  سپاهان گلزنی کرد.
درجدول  نفت تهران با ۱۴ امتیاز ، سپاهان و سایپا با ۱۳ و راه آهن ،ملوان و تراکتورسازی با ۱۲ امتیاز اول تا ششم هستند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.