صدرنشینی بیمه های ملت و پاسارگاد

۱۱م دیماه ،

بینا- در معاملات امروز یازدهم دیماه، سهام هشت شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش بینا، در معاملات امروز بیمه ای ها در بورس، بیمه ملت بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد و پاسارگاد هم رتبه دوم را از آن خود کرد. بیمه پاسارگاد بعد از افزایش سرمایه ۸۰ درصدی خود امروز بازگشایی شد و در قیمتهای نزدیک به تعادلی معامله شد. اما نمادهای ما،آسیا، نوین و میهن سهمی را روی تابلو نبردند و بدون معامله باقی ماندند. در مجموع حجم معاملات امروز سهام صنعت بیمه در بازار سرمایه بهتر از دیروز بود اما از نظر نوسان همچنان اکثر قیمت ها در محدوده نزدیک صفر معامله می شوند. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰٫۱۶ درصد افزایش داشت و به رقم ۱۵۴۹ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۱,۶۴۴,۷۰۹ سهم به ارزش ۱,۸۱۹ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم با افزایش ۶۴،۰ درصدی به رقم ۱,۱۰۶ ریال رسید. بیمه پاسارگاد نیز نسبت به روز قبل با کاهش ۱،۰۰ درصدی مواجه بود و با مبادله ۱,۵۷۴,۴۶۱ سهم به ارزش ۳,۲۷۸ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۰۸۲ ریال بسته شد.
بیمه آرمان در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت و با حجم ۶۶۵,۰۰۰  سهم به ارزش ۱،۴۲۰ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۳۵ ریال، بیمه سامان نیز با حجم ۱۳۰,۰۹۷ سهم به ارزش ۱۹۵ میلیون ریال و قیمت پایانی ۱,۵۰۱ ریال به کار خود پایان دادند.
بیمه پارسیان نیز حجم معاملاتی برابر ۵۳۷،۶۳ سهم به ارزش ۱۳۸ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن با ۰۹،۰ درصد افزایش،  ۲,۱۵۷ ریال بود.
در نماد البرز ۸۶۲،۳۰ سهم به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۳,۸۹۶ ریال بسته شد.
در بیمه دانا ۸,۲۶۲ سهم به ارزش ۳۷ میلیون ریال داد و ستد شد که این نماد  با ۰٫۴۰ درصد افزایش و قیمت پایانی ۴٫۲۸۷  ریال بسته شد.
بیمه ما با افزایش ۵٫۰۰ درصدی مواجه بود. در این نماد ۳,۵۰۰ سهم به ارزش ۴ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۱٫۱۱۳ ریال بسته شد.
بعد از دو روز استراحت، نماگر بازار رشد خود را از سر گرفت. شاخص کل بورس با افزایش ۲٫۰۰ درصدی به رقم ۳۷۸۶۰ رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به مخابرات ایران با ۲۶۸ واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به  بانک ملت  با ۲۰ واحد تأثیر بود . همچنین در معاملات امروز تعداد ۳۵,۲۲۹ میلیون سهم به  ارزش ۱,۴۶۰,۷۹۹٫۴۰ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.