صدرنشینی تراکتور با گل باران سپاهان در اصفهان /اولین برد داماش با درخشان/ تقسیم امتیاز پیکان و ذوب اهن

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/ این خبر در حال تکمیل است

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه چهار دیدار برگزار شد که در عجیب ترین انها تراکتور سازی تبریز موفق شد با برتری ۴ بر یک از سد تیم سپاهان در اصفهان بگذرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که جدال ۲ تیم با حساب ۴ بر یک به سود تیم تبریزی به پایان رسید.
گل‌های تراکتورسازی را سیدمهدی سیدصالحی در دقایق ۱۵ و ۵۲، فلاویو لوپز دقیقه ۵۸(پنالتی) و حسن اشجاری مدافع سپاهان در دقیقه ۱+۹۰ به ثمر رساندند و تک گل سپاهان را امید ابراهیمی در دقیقه ۵۵ وارد دروازه میهمان کرد.
تراکتورسازی با این برد با ۲۳ امتیاز به صدر جدول صعود کرد و سپاهان هم ۲۱ امتیازی ماند.
همچنین در دیگر دیدار این هفته داماش به مصاف گهر دورود رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود داماش به پایان رسید.
داماش گیلان ۱ گهر ۰
علیرضا نظیف‌کار در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی برای داماش گلزنی کرد. این اولین برد داماش با سرمربیگری حمید درخشان بود. مجید باجلان در دقیقه ۲۵ یک ضربه پنالتی را برای گهر از دست داد و حسن رودباریان دروازه‌بان داماش توپ را مهار کرد.
البرز حاجی‌پور داور مسابقه به شهرام مهربان و رضا کاردوست از گهر و هادی سهرابی از داماش کارت زرد نشان داد. محمود شفیعی از گهر در دقیقه ۷۳ با دریافت کارت قرمز اخراج شد.
با این برد داماش ۱۵ امتیازی شد و گهر ۸ امتیازی در رده هفدهم جدول باقی ماند.
*تقسیم امتیاز بین پیکان و ذوب اهن
دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.
 برای ذوب‌آهن ابراهیم محمدی در دقیقه ۶ و پیام صادقیان در دقیقه ۶۴ گلزنی کردند و گل‌های پیکان را محمدرضا طهماسبی در دقایق ۳۱ و ۸۸ وارد دروازه حریف کرد.
* توقف استقلال مقابل نفت تا دقیقه ۲۰ بازی
در اخرین دیدار از رقابت های امروز فوتبال دو تیم استقلال و نفت تهران از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند که این تیم نفت بود که موفق شد گل اول را وارد دروازه حریف کند .
بازیکنان استقلال موفق شدند کمتر از ۵ دقیقه پس از دریافت گل، نتیجه را به تساوی بکشند تا شاهد بازی زیبا و درگیرانه ای از سوی دو تیم باشیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.