صدرو مجوز ورود تیبا به روسیه

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 صدرو مجوز ورود تیبا به روسیه

صدرو مجوز ورود تیبا به روسیه

خودرو تیبا توانست مجوز حضور در بازار کشور روسیه را اخذ کند.

به گزارش ممتازنیوز، بازار کشور روسیه به عنوان یک بازار اروپایی محسوب شده و انواع خودروهای گوناگون از برترین تولیدکنندگان جهانی در آن حضور دارند، بر همین اساس ورود خودرو تیبا در هر دو مدل هاچ بک و صندوق دار یک موفقیت صادراتی برای گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود.
حضور خودروی تیبا در بازار روسیه با توجه به دسترسی زمینی به این کشور یک مزیت صادراتی مطلوب برای سایپا محسوب شده و موجب سهولت، تسریع و کاهش هزینه های حمل و نقل و افزایش قدرت رقابت سایپا با سایر شرکت ها در این کشور خواهد شد.
خودرو تیبا پیش از این توانسته بود ضمن برآورده کردن شرایط و الزامات استانداردی اوکراین مجوز حضور در این کشور به عنوان یک بازار اروپایی را که سالانه حدود سه میلیون دستگاه انواع خودروهای تولیدی کشورهای مختلف جهان در آن به فروش می رسد را اخذ کند، ضمن این که سایپا با راه اندازی چند نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کشور اوکراین در زمینه جلب رضایت مشتریان نیز موفقیت های بزرگی را بدست آورده است.
لازم به ذکر است به واسطه مجوز اخذ شده برای بازار روسیه و به دلیل وجود اتحادیه گمرکی بین کشورهای روسیه، قزاقستان و بلاروس، ورود خودرو تیبا به بازارهای قزاقستان و بلاروس نیز در حال حاضر بلامانع است.
موفقیت های گروه خودروسازی سایپا در بازارهای بین المللی در زمینه میزان فروش، ورود به بازارهای جدید و ارائه مجوزهای مربوطه توسط کشورهایی که انواع خودروهای روز جهان را در بازار خود عرضه می کنند در حالی رقم می خورد که صنعت خودروسازی ایران در داخل با موانع زیادی روبروست و بسیاری ضمن نادیده گرفتن توانمندی های تولیدکنندگان خودرو، با اقدامات و اظهارات نسنجیده و مغرضانه خود زمینه به خطر افتادن اشتغال هزاران نفر از کارکنان این صنایع و بروز بسیاری از مشکلات در زمینه های گوناگون نظیر تولید، فروش، نقدینگی و… را ایجاد می کنند.
سایپا تنها خودروساز ایرانی است که تا کنون هفت بار به عنوان صادر کننده نمونه انتخاب شده و دو بار جایگاه صادرکننده ممتاز کشوری را به خود اختصاص داده است. این شرکت موفقیت های صادراتی خود را مرهون مزیت های رقابتی محصولات و اتخاذ استراتژی های درست در زمینه بازاریابی است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.