صدوردعوت نامه برای مشتریان رانا آغاز شد

صدوردعوت نامه برای مشتریان رانا آغاز شد

عصر خودرو : باتصویب قیمت جدید خودرو رانا از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده، صدوردعوت نامه برای اولویت های مهر ماه این خودروآغاز شد.

به نقل از ایکوپرس، عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: صدور دعوت نامه برای اولویت های مهر ماه آغاز شده است.
وی ادامه داد: قیمت جدید این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اینکه در مرحله اول مبلغ ۱۰ میلیون تومان از متقاضیان این خودرو دریافت شده است، خاطرنشان ساخت: در این طرح سود مشارکت نیز از مبلغ کل کسر خواهد شد.
بابایی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده افرادی که مابه التفاوت مبلغ خودرو را پس از صدور دعوت نامه واریز کنند، طبق اولویت خودرو خود را تحویل می گیرند.
وی از برنامه ریزی دقیق برای تحویل اولویت های ماه های آینده خبر داد و افزود: با توجه به پیش فروش های انجام شده خودرو فوق سر موعد به مشتریان تحویل می شود.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو یاد آور شد: با افزایش تولید این خودرو در سال آینده نیز روش های فروش متنوع تری برای مشتریان گرامی ارائه می کنیم.

چهارشنبه ۱۹ مهر   ۱۵:۲۱


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد تقی:

    با سلام /انصافاً بالا بردن قیمت درست است در حالی که من خریدار ۱۰میلیون را اگر کالایی می خریدم تا حالا ۲ الی ۳ برابر می شد با این وجود اعتراض اینجانب روی این است که ما از قبل ثبت نام کردیم باید به قیمت همان ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد . من که ۳۰سال خدمت کردم واین افزایش ۷میلیون و ۵۰۰هزارتومان را دادید راضی نیستم اگر همان اول می گفتید ثبت نام نمی کردم . خواهشمند است لطفاً در مورد افزایش قیمت تجدید نظر نمایید .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.