صدور اجازه شنود مکالمه‌های تلفن همراه شهروندان امریکا

۲۶اردیبهشت،

شبکه پرس تی‌وی با محسن صالح، استاد دانشگاه لبنان دربارهٔ یورش نیروهای امنیتی رژیم منامه به منزل آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم، روحانی برجسته شیعی بحرینی گفت‌وگویی را انجام داده است. آن چه در زیر می‌خوانید متن برگردان این گفت‌وگو به فارسی است.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

آقای صالح! همین اخیرا با یکی از فعالان سیاسی بحرین صبح کردیم و او دربارهٔ این که شیخ عیسی قاسم تا چه حد در میان بحرینی‌ها انسان تاثیرگذاری است سخن می‌گفت. به نظر شما یورش نیروهای امنیتی به منزل وی و حتی احتمال بازداشت او در اعتراضات مردمی که هم اکنون در این کشور جریان دارد تاثیری خواهد گذاشت؟

خب البته بحرینی‌ها به این مرد احترام می‌گذارند و واقعا وی را دوست دارند زیرا او صدای عدالت و آزادی است؛ به نظر می‌رسد رژیم منامه یا در حقیقت بهتر است بگوییم این رژیم قبیله‌ای چنین صداهایی را برنمی‌تابد.


آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم، روحانی برجسته شیعی بحرینی

به همین سبب هم هست که نیروهای امنیتی به منزل ایشان یورش بردند و همه چیز را در آن جا شکستند، تخریب کردند و به یغما بردند تا بر مردم بحرین و خود شیخ تاثیر مرعوب کننده داشته باشند.

اما البته مردم بحرین، آن‌ها تحت نشکلات بسیاری هم چون همین اتفاق می باشند و تحت تاثیر چنین کارهایی قرار نمی‌گیرند و نخواهند ترسید.

اکنون مردم در بحرین همه این سدها را شکسته‌و موانع را پشت سر گذاشته‌اند؛ آن‌ها به انقلاب خود ادامه خواهند داد و مسیر خود به سوی آزادی را در پیش خواهند گرفت.

و البته در راس تمامی این مردم، این روحانی قرار دارد؛ این مرد مقبول و متبحر، شیخ عیسی قاسم که توانسته است با سخنان و آزادی مقابله خود را ادامه دهد و به مردم تمامی چیزی را که برای رسیدن به موفقیت و عبور از موانع در راه آزادی و امیدواری برای حل مشکلات خود می‌خواهند داده است.

رژیم منامه به طور نفرت‌انگیزی دربارهٔ خود و مردم در بحرین صحبت می‌کند و مدعی است که این مردم تروریست و تخریب‌گر می باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در حقیقت این رژیم رژیمی بسیار عقب مانده است، یک رژیم قبیله‌ای که نمی‌تواند با آزادی کنار بیاید و همین اقدام رژیم شاهدی است برای نوع برخورد رژیم بحرین با مردم؛ با مردم خود البته اگر ادعا داشته باشند این مردم، بحرینی‌ها مردم این رژیم می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.