صدور احکام اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد توسط رئیس مجلس

فروردین ۱۴۰۳

نایب رئیس هیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور در مجلس از صدور احکام اعضای این هیات از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

“سیدهادی حسینی” نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از صدور احکام اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: حکم ۱۵ نفر از اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور اواخر هفته قبل از سوی “علی لاریجانی”، رئیس مجلس شورای اسلامی صادر شد.

حسینی در ادامه تصریح کرد: این احکام از سوی معاونت نظارت مجلس برای دستگاه‌های ذیربط ارسال شده و این هیات در هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ نادر قاضی پور به عنوان رئیس، هادی قوامی نایب رئیس اول، سید هادی حسینی نایب رئیس دوم و رمضانعلی سبحانی‌فر به عنوان دبیر و سخنگوی هیئت رئیسه این هیات انتخاب شدند.

همچنین مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی، سیدحسین دهدشتی نماینده آبادان، محمدتقی منظری‌توکلی نماینده الیگودرز، حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان، مهرداد بذرباش نماینده تهران، عابد فتاحی نماینده ارومیه، سیدشریف حسینی نماینده اهواز، ابوالقاسم جراره نماینده بندرعباس، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان و الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان نیز از دیگر اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت فولاد می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.