صدور برخی محصولات “لوازم خانگی” به اروپای غربی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس اتحادیه لوازم خانگی کشور با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت و مدیریت هزینه و قیمت تمام شده تولید گفت: بخشی از محصولات داخلی به اروپا به ویژه کشورهای اروپای غربی مانند ایتالیا و آلمان صادر می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد طحان پور اظهار داشت: برخی کارخانه های داخلی در مدت ۲۰ سال به مدت ۵۰ سال پیشرفت کرده است.

وی افزود: هم اکنون رکود تورمی داریم و ادامه این روند به کاهش قیمت منجر می شود و برخی کارخانه ها برای افزایش  فروش خود خدمات و کالاهای جانبی هم به طور رایگان می دهند.

طحان پور با بیان این اینکه وضع بازار خوب است ، به صادرات آبگرمکن ایرانی به اروپای غربی اشاره کرد و گفت: توصیه می کنیم شهروندان حتماً اجاق گاز تولید داخلی را در اولویت خرید قرار دهند، چون کیفیت خوبی دارد.

طحان پور گفت: دولت هم می تواند با ساماندهی امور مالیاتی و تعرفه واردات به کاهش هزینه تمام شده تولید و رونق فروش کمک کند.

وی با تأکید بر ضرورت عرضه خدمات پس از فروش گفت: اتحادیه لوازم خانگی با شماره تلفن ۹ و ۶۶۷۱۷۵۴۸ هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۴ ( به جز دوشنبه ها) آماده پاسخگویی است و سامانه تلفن ۱۲۴ هم اماده دریافت نظر و شکایت احتمالی شهروندان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.