صدور حکم مجازات کلاهبرداری ۶۵میلیون وهشتصدهزاردلاری

با اعلام شکایت بانک های ملی ، تجارت و پارسیان پرونده این کلاهبردار در دستور کار مجتمع قضایی امور اقتصادی قرار گرفت و با صدور کیفرخواست در دادسرا به شعبه ۱۱۹۱ دادگاه عمومی تهران ارجاع شد . در این گزارش آمده است

بولتن نیوز: به گزارش مجتمع قضایی اموراقتصادی قاضی علیرضا میرزاپور رئیس شعبه ۱۱۹۱ دادگاه عمومی (جزایی) تهران حکم محکومیت متهم به کلاهبرداری که مبلغ ۶۵ میلیون وهشتصد هزار دلار از سه بانک ملی ، تجارت و پارسیان کلاهبرداری کرده بود را صادر نمود .

براساس این گزارش ، با اعلام شکایت بانک های ملی ، تجارت و پارسیان پرونده این کلاهبردار در دستور کار مجتمع قضایی امور اقتصادی قرار گرفت و با صدور کیفرخواست در دادسرا به شعبه ۱۱۹۱ دادگاه عمومی تهران ارجاع شد . در این گزارش آمده است : متهم به عنوان مدیرعامل شرکتی ، با اعلام قیمت موهوم و جلب نظر بانکهای شاکی و ارائه اطلاعات نادرست به بانکها ، کالاهای وارداتی خود را چندین برابر مبلغ واقعی ، گشایش اعتبار نموده است .

براساس حکم صادره از شعبه ۱۱۹۱ دادگاه عمومی تهران آقای ف . ش متهم به کلاهبرداری به تحمل۷ سال حبس تعزیری ، پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۶۵ میلیون و هشتصد هزار دلار درحق صندوق دولت و رد مال مبالغ ۱۹میلیون و پانصد هزار دلار به بانک پارسیان ، ۲۶ میلیون و هشتصد هزار دلار به بانک ملی و ۱۹ میلیون و پانصد هزار دلار به بانک تجارت و همچنین محرومیت از برخی حقوق اجتماعی موضوع مادده ۶۲ مکرر قانون مجازات اسلامی بعنوان مجازات تتمیمی محکوم شد . در پایان این گزارش آمده است : در اجرای مقررات ماده ۱۸۸ قانون آیین دادرسی کیفری نام و مشخصات کامل متهم درصورت قطعیت حکم در دادگاه تجدیدنظر اعلام خواهد شد .


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.