صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان عربستان حرکتی ضد حقوق بشری است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

رئیس بسیج دانشجویی استان تهران گفت: صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان عربستان حرکتی ضد حقوق بشری بوده و نشان از استیصال دولتمردان عرب دارد.

“مجید درویش” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صدور حکم اعدام شیخ النمر در دادگاه ریاض، گفت: سیاست‌های کشور عربستان نشان می‌دهد که دولتمردان این کشور در راستای پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند.
 
رئیس بسیج دانشجویی استان تهران صدور چنین احکام ضد حقوق بشری نشان از استیصال دولتمردان عرب دارد، اظهار داشت: این کشور در تمامی حوزه‌ها سعی خود را بر برهم زدن وحدت شیعه و سنی انجام داده و با وهابیت و گروه‌های تکفیری در منطقه خواهان بهم زدن آرامش خاورمیانه است.  
 
وی با اشاره به حمایت مالی و تسلیحاتی اعراب از داعش، تصریح کرد: عربستان باید بداند که با ریختن این خون‌ها نمی‌تواند نهال پرثمر شیعه و اهل سنت را بخشکاند و وحدت شیعه و سنی درختی است که هر روز محکمتر و بارورتر خواهد شد. 
 
درویش با تاکید بر اینکه امروز به یاری خداوند شاهدیم که سیاست‌های سران مرتجع عرب در سوریه و عراق به بن بست رسیده‌ است،‌ خاطرنشان کرد: با شورش و برهم زدن آرامش منطقه جز رسیدن به بن بست چیزی عایدشان نخواهد شد و به زودی شاهد شکست و نابودی ظالمان در سراسر جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.