صدور فرمان قتل مدیر دفتر العالم در سوریه

خبرنگار العالم از دمشق گزارش داد، گروه های مسلح به عناصر خود فرمان داده اند مدیر دفتر العالم در سوریه را به قتل برسانند. این تهدید پس از افشای واقعیتها در “حلب” از طریق گزارشهای این شبکه از این شهر سوریه، صورت گرفته است.

فرمان قتل مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه از سوی گروه های مسلح صادر شد.
 
خبرنگار العالم از دمشق گزارش داد، گروه های مسلح به عناصر خود فرمان داده اند مدیر دفتر العالم در سوریه را به قتل برسانند.
 
این تهدید پس از افشای واقعیتها در “حلب” از طریق گزارشهای این شبکه از این شهر سوریه، صورت گرفته است.
 
تهدید مدیر دفتر العالم درحالی صورت می گیرد که قبلا نیز تیم خبرنگاران این شبکه چندین بار هنگام پوشش خبری در نقاط مختلف سوریه مورد تعرض عناصر و گروه های مسلح قرار گرفته است؛ به صورتی که یکبار در جریان پوشش درگیری مخالفان با نیروهای ارتش، عناصر مسلح راه را بر خبرنگاران العالم بستند که در نهایت توانستند از دست آنها بگریزند و جان سالم به در ببرند.
 
در حادثه ای دیگر در شهر حلب نیز تیم خبری العالم هدف تک تیراندازان قرار گرفت، که خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد.
 
شبکه العالم از ابتدای بحران سوریه، با ارسال گزارشهای خبری و تصاویر اختصاصی از مناطق حادثه خیز مانند “درعا”، “باباعمرو”، “حمص”، “حلب”، “منطقه حضرت زینب (س)”، منطقه “التضامن”، و …، خبرسازی و دروغ پردازی رسانه های منطقه ای و فرامنطقه ای وابسته به غرب و صهیونیسم را خنثی کرده است.
 
در جریان انفجار دفتر امنیت ملی دمشق، تیم خبری العالم نخستین گروه خبری بود که در محل حادثه حاضر شد و با انتشار خبرها و تصاویر موثق، دروغ پردازی شبکه های قطری و سعودی را در خصوص انفجار و تلفات آن خنثی کرد.
 
شبکه العالم با درخواست از دستگاه های مسئول در سوریه برای حمایت از روزنامه نگاران در برابر اینگونه تهدیدها، گروه های مسلح و مخالفان سوریه و کشورهای حامی آنها را مسئول هرگونه تعرض به مدیر دفتر شبکه العالم در دمشق و کارکنان این دفتر دانست.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.