صدور مجوز افطاری تحکیم توسط نماینده “کامران دانشجو”

در پی دعوت از اعضای حزب منحله مشارکت در دانشگاه تهران افشا شد

دبیر هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران از برگزاری مراسم افطاری با عوامل فتنه و اعضای حزب غیرقانونی و منحله مشارکت به میزبانی دفتر تحکیم وحدت این دانشگاه گفت: مسئول برگزاری این مراسم، صادقی مقدم؛ دبیر شورای نظارت وزات علوم (نماینده کامران دانشجو) بوده و اگر مجوزی صادر شده از طریق وی بوده است.

عبدالرضا سیف دبیر هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران از برگزاری مراسم افطاری به میزبانی انجمن اسلامی دانشگاه تهران با اعضای حزب منحله مشارکت در باشگاه پردیس دانشگاه تهران ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: مجوز برگزاری این مراسم از سوی هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران صادر نشده است بلکه مسئول آن آقای صادقی مقدم؛ دبیر شورای نظارت وزات علوم (نماینده کامران دانشجو) بوده و اگر مجوزی صادر شده از طریق وی بوده است.

بر این اساس خبرنگار باشگاه خبرنگاران طی تماسی با “ماجدی” مسئول تشکل‌های وزارت علوم درخصوص برگزاری مراسم افطاری دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تهران، مرجع صدور مجوز این مراسم را جویا شد.

مسئول تشکل‌های وزارت علوم در پاسخ به این سوال با بیان اینکه هیأت نظارت بر تشکل‌ها در دانشگاه‌ها، از ۳ نفر رئیس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و یک نماینده از طرف وزیر علوم تشکیل شده‌ است، اظهار داشت: دبیر هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه تهران باید نسبت به این مسأله پاسخگو باشد؛ چرا که باید از برنامه‌های تشکل‌های دانشگاه اطلاع داشته باشد.

مسئول تشکل‌های وزارت علوم در مورد عدم پاسخگویی سیف اظهار داشت: حق رأی برای صدور مجوز صرفاً با دبیر هیأت نظارت بر تشکل دانشگاه نیست؛ ولی سیف باید به عنوان فرد مسئول در جریان این امر باشد و علت بی‌اطلاعی از سوی وی جای تأمل دارد.

گفتنی است که  انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اخیرا اقدام به برگزاری مراسم افطار در باشگاه دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی کرده است که در آن جمعی از اعضای حزب منحله مشارکت، دفتر تحکیم و برخی زندانیان فتنه که به مرخصی آمده‌اند، حضور داشتند و این در حالی است که با وجود پیگیری‌های مکرر، هیچ پاسخی مبنی بر اینکه مسئول صدور مجوز برای برگزاری چنین مراسم‌های غیرقانونی، آن هم در معتبرترین دانشگاه کشور چه کسی بوده است نگرفته‌ایم و همچنان پیگیر پاسخی از سوی مسئولان هستیم.

انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.