صدور مجوز برگزاری ۵۰ نشست انتخاباتی در دانشگاه‌ها

۱۵اردیبهشت،

1-38.jpg

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر حضور حداکثری دانشگاهیان در انتخابات ۲۴ خرداد، گفت: در طی دو ماهه قبل ۱۱۰ نشست انتخاباتی در دانشگاه‌ها برگزار شده و ۵۰ نشست دیگر نیز مجوز برگزاری اخذ کرده‌اند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر غلامرضا خواجه‌سروی در نشست اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی اردکان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، از وی به عنوان شخصیتی یاد کرد که فرزند زمانه خویش بود و با رویکردی نو به شبهات نسل جوان پاسخ می‌گفت.

وی در ادامه نقش و کارکرد تربیتی و دینی اساتید را بسیار مهم ارزیابی کرد و از اساتید خواست که چهره‌هایی چون شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند.

معاون فرهنگی وزیر علوم افزود: اساتید باید بیش از پیش به بعد تربیتی دانشجویان در کنار بعد علمی و تخصصی توجه کنند که این مهم نیازمند نهضت جدی در سطح مراکز آموزش عالی کشور است.

وی با بیان اینکه در همه حال باید شأن علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها حفظ شود، ایجاد پیوند بین استاد و دانشجو را در تقویت فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی مؤثر دانست.

خواجه‌سروی همچنین شاگردپروری را از ویژگی‌های بزرگان و علما عنوان و تأکید کرد: اساتید باید به عنوان گروه‌های مرجع در جهت تربیت نسلی که برای کشور مفید واقع شود، بکوشند.

معاون فرهنگی وزیر علوم، از اهتمام وزارت علوم جهت حضور حداکثری دانشگاهیان در انتخابات ۲۴ خرداد خبر داد و گفت: با وزارت کشور و شورای نگهبان جهت نظارت دانشجویان و اساتید در امر برگزاری انتخابات مذاکراتی صورت گرفته و در این خصوص طی دو ماهه قبل ۱۱۰ نشست انتخاباتی در دانشگاه‌ها برگزار شده و ۵۰ نشست دیگر نیز مجوز برگزاری دریافت کرده‌اند.

همچنین در این نشست دکتر غفوری چرخابی رییس مجتمع آموزش عالی اردکان با تقدیر از زحمات اساتید و اعضای هیأت علمی این مرکز دانشگاهی به ارائه عملکرد واحدهای مختلف از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی پرداخت.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی مجتمع آموزش عالی اردکان در امر توسعه، بر نهادینه شدن فعالیت‌های فرهنگی و اخلاقی دانشجویان تأکید کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.