صدور مجوز چند پرواز برای انتقال شهروندان ایرانی از دبی به داخل کشور

صدور مجوز چند پرواز برای انتقال شهروندان ایرانی از دبی به داخل کشور

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده ، مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافرین ایرانی به داخل کشور صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شماره ۶۲ هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران‌ایر در فرودگاه آل‌ مکتوم دبی به زمین خواهند نشست .

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا ، سرکنسولگری ایران در دبی ، در مورد انتقال مسافران ایرانی از دبی به تهران بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه اعلام شده است:  ضمن دلجویی و تشکر از صبر هم‌میهنان عزیز و گرانقدر که طی چند روز گذشته به علت توقف یکباره پروازها از سوی دولت امارات و تاخیر در صدور مجوز برای انتقال و بازگشت هم‌وطنان به کشور، در فرودگاههای دبی و شارجه با مشکلاتی مواجه ‌شدند، به اطلاع می‌رساند: با پیگیری‌های فشرده و شبانه‌ روزی صورت گرفته از سوی وزارت امور خارجه در ایران و سایر دستگاههای ذی‌ربط، بالاخره مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافرین محترم صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شماره ۶۲ هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران‌ایر در فرودگاه آل‌ مکتوم دبی به زمین خواهند نشست. انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.