صدور پلاک ویژه معلولان آغاز شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 صدور پلاک ویژه معلولان آغاز شد

صدور پلاک ویژه معلولان آغاز شد

ممتازنیوز: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از آغاز صدور پلاک ویژه معلولان خبر داد و گفت: با توافق بهزیستی با پلیس راهنمایی پلیس راهنمایی و رانندگی از این پس معلولان متوسط، شدید و همچنین معلولان ذهنی پلاک ویژه دریافت می‌کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، یحیی سخنگویی با اشاره به پیگیری‌های سازمان بهزیستی کشور و همچنین توافق با پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آورده صدور پلاک ویژه معلولان آغاز شده است.
وی تصریح کرد: با مکاتبات صورت گرفته از این پس معلولان خیلی شدید ، متوسط و حتی قیم‌های معلولان ذهنی می‌توانند متقاضی پلاک ویژه باشند.
سخنگویی خاطر نشان کرد: با توافق رئیس سازمان بهزیستی کشور بودجه حوزه توانبخشی امسال ۳۰ میلیارد تومان رسیده است که با تخفیف این اعتبارات در استان‌ها شاهد اقدامات قابل توجهی خواهیم بود.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به آخرین وضعیت خودروهای وارداتی ویژه معلولان اشاره کرد و گفت: در همین رابطه نامه‌ای با امضاء وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اداره گمرک ارسال شده است به طوری که اسامی ۴ هزار و ۷۰۰ معلول واجد‌الشرایط برای دریافت خودروهای وارداتی اعلام شده‌اند.
وی گفت: خودروهای وارداتی دارای معافیت‌های گمرکی خواهند بود به طوری که برای هر خودرو ۳۰ میلیون تومان محسوب خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.