صدور گواهی سلامت برای دانشجویان بازگشته از چین / فردا؛ پایان ۱۴ روز قرنطینه

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از صدور گواهی سلامت برای همه ۵۷ نفر دانشجوی ایرانی بازگشته از ووهان چین که در قرنطینه کرونا به سر می‌برند، خبر داد.

دکتر کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فردا (سه‌شنبه) ۱۴ روز قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان چین به پایان می‌رسد، گفت: خوشبختانه تمام این ۵۷ نفر در سلامت کامل به سر می‌برند و فردا با پایان مدت قرنطینه، به آغوش خانواده‌هایشان بازمی‌گردند.

وی با اشاره به روند مراقبت از هموطنان و دانشجویان مقیم وووهان که طی پروازی  اختصاصی به کشور بازگشته و به مدت ۱۰ روز در هتلی اطراف تهران در قرنطینه بودند، نیز گفت: در تمام روزهای قرنطینه تمام این ۵۷ نفر از هموطنان‌مان روزانه دو مرتبه توسط تیم پزشکی مورد معاینه قرار می‌گرفتند و آزمایش PCR هم از این عزیزان انجام شد. در نهایت نیز با توجه به نرمال بودن جواب آزمایشات کرونا ویروس و همچنین علایم عمومی مطلوب و حال عمومی مناسب، امروز گواهی سلامت همه آنها صادر و تحویل آنها خواهد شد. 

جهانپور با تاکید بر اینکه حال عمومی این هموطنان‌مان مطلوب و مناسب است، گفت: فردا سه شنبه همه این ۵۷ نفر به آغوش گرم خانواده‌هایشان باز خواهند گشت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.