صرفا جهت اطلاع/سرقت پراید در ۱۳ ثانیه

در برنامه این هفته صرفا جهت اطلاع گزارش هایی از همه اخبار مرغی، آخرین روش های افتتاح ، سرقت پراید در ۱۳ ثانیه، زمین کیلویی چند؟ و … را خواهید دید.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز،در برنامه این هفته صرفا جهت اطلاع گزارش هایی از همه اخبار مرغی، آخرین روش های افتتاح ، سرقت پراید در ۱۳ ثانیه، زمین کیلویی چند؟ و … را خواهید دید.

یک توصیه صرفا جهت اطلاعی

دولت و اصناف و کارخونه دارا نشستن دور یه میز باهم صحبت کردن، تفاهمنامه امضا کردن که بعضی اقلام لبنیاتو۳۰ درصد زیر قیمت گرون شده بفروشن؟: (مصاحبه یک مسئول که از کاهش قیمت لبنیات خبر میده)

پلاتو : این اتفاق خوبیه فقط  یه نظارت صحیح میخواد که این سهمیهه که قراره ارزونتر دست مشتری برسه از دلال بازی جون سالم به در ببره،  و بعضی فروشنده ها هم انصافا همه لبنیات ارزون رو فقط برای فک و فامیل و دوست و آشناهاشون کنار بذارند.
 

همه اخبار مرغی

وسط این حکایت کلاس گذاشتن مرغ که هر قد قدشم دیگه داره چند صد تومن باهامون حساب می کنه  بازار اخبار مرغی کلی داغ شده مثلاً خبر رسیده سر صف خرید این موجود دوست داشتنی کار به  مرافعه کشیده یا اینکه برخی هوس کردند به جای بازار سیاه سکه بیان سر چهار راه استانبول بازار سیاه مرغ راه بیندازند.

اما از همه جالب تر اینکه مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان اعلام کرده که اهالی مطبوعات می تونن کارتشونو ببرن مرغ فروشی ها و مرغ ارزون بگیرن، به این میگن مدیر نمونه.
 

آخرین روش های افتتاح

تصاویری از افتتاح یک طرح کشاورزی در استان کهکیلویه و بویر احمد . در این مراسم یک طرح ابیاری تحت فشار افتتاح شد که بمحض افتتاح تمام میهمانان را خیس کرد و همه فرار کردند . 
 

چه عجله ای بود حالا

نمایشگاه قرآنُ رو امسال یک هفته زودتر افتتاح کردن برای اینکه علاقه مندان استفاده بیشتری ببرن (مصاحبه با مردم که مراجعه کردن و هنوز نمایشگاه آماده نیست).

آخه چه عجله ای، نمایشگاهی که هنوز آماده نیست و یه هفته زودتر افتتاح می کنید، آسمون به زمین می اومد سر موقع افتتاح می شد؟  از این همه فکر و تدبیر بعضی مدیران باید چی گفت واقعا.

سرقت پراید در ۱۳ ثانیه

پلیس اعلام کرده پراید در ۱۳ ثانیه به سرقت می ره.

از طرف همه طرفداران پراید رسماً از خودروسازان محترم تشکر می کنیم که با سرعت قابل توجه درمسیر کاهش ایمنی پراید فعالند و به سارقان با هوش وبی هوش اجازه می دهند رکورد سرقت پراید را مدام کاهش بدهند ، خدا نیاره روزی رو که در سایه این فعالیتها، سارقان پرتلاش و موفق در کمتر از یک ثانیه صاحب پراید بشن.

پلاتو خبرنگار:  از دستگاه های  ذیربط وغیرذیربط  هم البته ممنونیما که غالباً مشغول تماشای این رکوردگیری هستند .
 

آستانه تحملت کمه دکتر

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان:

سخنگو و این همه عصبانیت ؟(جلسه سخنگوی قوه قضائیه و بیرون کردن خبرنگار ایرنا به خاطر بگو مگو و دفاع از مدیرمسئولش) دکتر از شما بعید بود، شما دیگه چرا؟(با صدای کدخدایی که از خبرنگار می خواهد جلسه را ترک کند)  حالا به فرض که مقداری اصول خبرنگاری رو رعایت نکرده، نمی شد شما با عمل و رفتارتون، یادش می دادی؟

خرید بلیط با اعمال شاقه

این جماعت دارن تلاش می کنن برن بلیط اتوبوس بگیرن ، ظاهرا اینجا یه وقتی ترمینال بوده ، الان به این روز درومده(مصاحبه مردم) … بازم انگار دعوا بین دو نهاده (مصاحبه شهردار و فرماندار) 

نریشن خبرنگار مشهد درباره اینکه اینجا قرار بوده بنگاه باربری بشه.

پایه های پا در هوا

روی این پایه هایی که چند وقته از رودخانه قم سر درآورده قرار بود پروژه منوریل اجرا بشه. اما کار انگار به خنسی خورده، یکی میگه منوریل منظره شهری رو به هم می زنه، یکی میگه ما اصلاً مترو می خوایم نه منوریل، یکی میگه مطالعات کافی برای این طرح نشده، یه طرف هم اصرار و اصرار که باید منوریل ساخته بشه.

پلاتو:  حاصل این دعوا و بگو مگو بیت المالی که این وسط هزینه شده و مردمی که نه منوریل دار می شن، نه دستشون به مترو می رسه و حالا موندن با این ستونای بی قواره وسط شهر چه کار کنن.

زمین کیلویی چند؟

مسئول جهاد کشاورزی استان تهران به مدیرای زیردستش نامه نوشته که بازرگانان قطری اعلام آمادگی کردن زمینای کشاورزی استان رو درازمدت اجاره کنن و ظاهراً اقلام کشاورزی بکارن و ببرن.

با توسعه اینجور روابط که مخالفتی نیست  اما عقل مختصرمون  میگه شاید قصد اصلی قطری ها کشاورزی نباشه ها، بهتره یه مقدار روی قصد اصلی این درخواست فکر کنن مدیران جهاد کشاورزی. شاید یه چیزی دستمونو گرفت.
 

از میراث فرهنگی چه خبر؟

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفته به خشکسالی جنوب کشور مشکوکه و احساس می کنه کار استکبار جهانیه که با تکنولوژی هاشون در شرایط اقلیمی ایران تأثیر میذارن.

پلاتو: می گم واقعاً چه می کنه این استکبار جهانی، و اگر نبود، برخی از  ماتوپ کم کاری یا سهل انگاریمونو تو زمین چه کسی شوت می کردیم.  

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.