صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۱۰:۵۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- با مشارکت کارکنان اجرای ۲۳۲ پیشنهاد ارائه شده کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، حدود ۳۰ میلیارد ریال صرفه اقتصادی در سال ۹۰ را در پی داشت .
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  جهانگیر نجاتی معاون طرح و توسعه اداره کل گفت :نظام پیشنهادهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با همکاری و مشارکت کارکنان توانسته است در سال گذشته حدود ۹۰۰ پیشنهاد در راستای توسعه بهبودهای کوچک (کایزن) با رویکرد کاهش هزینه و افزایش درآمد دریافت نماید که موجب ایجاد صرفه جویی و بهبود در فرآیند های کار شده است .
وی مشارکت کارکنان را۶۰/۵۷ درصد عنوان کرد وگفت : تعداد ۲۳۲ از این پیشنهادها نیز اجرایی شده که از محل اجرای این پیشنهادها ضمن فراهم شدن بهبودهای مستمر، از منظر مالی نیزمبلغ حدود۳۰میلیارد ریال درآمدزایی و یا صرفه جویی به دنبال داشته است.
نجاتی در ادامه موفقیت حاصله را مرهون حمایت ونگرش مثبت مدیر کل ، معاونین، روسای ادارات و سایر همکاران و انعکاس مسایل ومشکلات از سوی آنها و دعوت از کارکنان برای ارائه پیشنهاد و راه کارهای سازنده دانست.
گفتنی است: نظام پیشنهادات این اداره کل با هدف اشاعه فرهنگ همکاری داوطلبانه و خود جوش و به منظور افزایش میزان بهره وری از طریق ایجاد خلاقیت، نوآوری و ابتکار که نهایتا سبب افزایش میزان کارایی و سرعت گردش کار می شود از سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۱۰۵۸۵۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.