صعود از منطقه غرب آسیا سختتر شده است

۲۱ام بهمن ،

بازیکن تیم ملی بسکتبال اردن با تاکید بر سخت شدن رقابت در منطقه غرب آسیا گفت: ما از تابستان تا به حال هیچ مسابقه ای در اردن نداشته ایم و به همین خاطر شبیه تیم نایب قهرمان دو سال قبل نبودیم.

وسام الصوص بازیکن تیم ملی اردن بعد از مقام سوم تیم خود و راهیابی به جام ملتهای آسیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رسیدن به جام ملتهای آسیا واقعا برایمان مهم بود چون دور قبل به مقام دوم رسیده بودیم و نمی توانستیم اجازه دهیم که این جایگاه به راحتی از دستمان برود. ما بازی بدی مقابل ایران داشتیم اما برابر لبنان بهتری کار کردیم و بهترین بازیمان مقابل عراق بود.

وی ادامه داد: مدت بسیاری از آخرین حضور آنها در جام ملتهای آسیا می گذرد و به سبب تجمع قدرت آسیا در منطقه غرب این امکان برایشان فراهم نیست. صعود از منطقه غرب آسیا واقعا سخت شده است. عراقی ها در بازی آخر به خصوص وقتی در کوارتر دوم اجازه بازگشت پیدا کردند، مطمئن شدند که توان بردن ما را دارند.

ملی پوش اردن تاکید کرد: ما بعد از بازیهای ملی فصل تابستان هیچ مسابقه ای نداشتیم و لیگمان هم از چند روز بعد آغاز می گردد به همین سبب اصلا در شرایط مسابقه قرار نداشتیم و باخت بد روز اول مقابل ایران هم با این شرایط طبیعی بود.اما برای فصل تابستان شرایط فرق دارد و در جام ملتهای بعدی هم تیم خوبی خواهیم داشت./زر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.