صعود اوکراین و پاراگوئه به یک چهارم نهایی/میزبان هنوز شانس صعود دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۲ فوتسال امروز (چهارشنبه) با انجام دو دیدار دیگر ادامه یافت که در این چارچوب، اوکراین و پاراگوئه به ترتیب برابر کاستاریکا و تایلند پیروز شدند و به یک چهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم‌های گروه اول جام جهانی ۲۰۱۲ فوتسال، امروز سومین دیدار خود را در مرحله گروهی این رقابت‌ها برگزار نمودند که حاصل این دیدارها برتری اوکراین و پاراگوئه و صعود این دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی بود.

* اوکراین ۶ – کاستاریکا ۱

تیم ملی فوتسال اوکراین امروز با برتری ۶ بر یک برابر کاستاریکا موفق شد با کسب ۷ امتیاز در مجموع سه بازی، به عنوان تیم اول گروه به دور بعدی راه پیدا کند. کاستاریکا هم که تا پیش از این بازی در رده دوم گروه قرار داشت، با این شکست به رده چهارم سقوط نمود و حذف شد.

گل‌های این بازی را لوگن روگاچوف (۷ و ۱۶)، دنیس اووسیانیکوف (۱۷)، اولکساندر سوروکین (۲۳ و ۳۲) و ماکسیم پاولنکو (۲۹) برای اوکراین و ادوین کوبیو (۲۴) برای کاستاریکا به ثمر رساندند.

* تایلند ۲ – پاراگوئه ۳

تیم ملی فوتسال پاراگوئه در حالی در سومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۲ به مصاف تایلند میزبان رفت که پیش از این بازی با یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشت. نماینده آمریکای جنوبی اکنون با پیروزی برابر میزبان با ۴ امتیاز پس از اوکراین به عنوان تیم دوم گروه به یک چهارم نهایی صعود نمود. تایلند هم، اکنون با ۳ امتیاز سوم است و باید منتظر نتیجه سایر گروه‌ها بماند تا شاید به عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر، به مرحله بعد راه یابد.

در این بازی، آدولفو سالاس (۴)، امانوئل آیالا (۷) و خوان سالاس (۱۰) برای پاراگوئه و سوفاووت تئانک‌لانگ (۱۱) و جتسادا چودچ (۲۵) برای تایلند گل‌زنی نمودند.

*** جدول گروه A

۱- اوکراین ۷ امتیاز

۲- پاراگوئه ۴ امتیاز

۳- تایلند ۳ امتیاز (تفاضل گل ۱-)

۴- کاستاریکا ۳ امتیاز (تفاضل گل ۴-)

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.