صعود بایرن و مالاگا به یک چهارم

۲۳م اسفند ،

 در ۲ بازی آخر از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان که در بازی رفت در ورزشگاه امارات برابر میزبان خود آرسنال به پیروزی ۳ بر یک رسیده بود، در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان توپچی‌ها بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

به گزارش فارس، ژیرو در دقیقه ۳ با زدن گل برای توپچی‌ها خیلی زود اندک امیدی را برای آرسنال زنده کرد چراکه با توجه به نتیجه بازی رفت آرسنال می‌بایست حداقل ۳ گل در بازی امروز بزند.

در نیمه دوم نیز کوشیلنی گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا حساسیت در مونیخ به اوج خود برسد. اما تلاش‌های آرسنال برای زدن گل سوم به جایی نرسید تا این تیم در عین شایستگی و با اعاده حیثیت کامل برای نتیجه عجیبی که در بازی رفت گرفته بود در مجموع با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ و تنها به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف از دور رقابت‌ها خارج شود و بایرن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در بازی دیگر نیز تیم فوتبال مالاگا در حالی در ورزشگاه خانگی خود روزالدا میزبان پورتو بود که بازی رفت این دو تیم در پرتغال با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو خاتمه یافته بود.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود مالاگا به پایان رسید. تک گل این نیمه توسط ایسکو در دقیقه ۴۳ به ثمر رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ دفور از پورتو اخراج شد تا مشکلات این تیم در این بازی حساس دوچندان شود.

در دقیقه ۷۷ سانتا کروز گل دوم مالاگا را زد تا خیال هواداران این تیم تا حدودی از بابت صعود این تیم آسوده باشد.

در نهایت نیز مالاگا با نتیجه ۲ بر صفر پورتو را شکست داد تا در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.