صعود به جام‌جهانی دور از دسترس نیست

۲۶اردیبهشت،

رضا حقیقی قبل از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان اظهار داشت: شرایط آنقدر گویا هست که همه می‌دانند بازی‌های مرگ و زندگی را در پیش داریم.

به گزارش فارس،وی افزود: تمام زحمات یک ساله ما در این چند بازی مشخص می‌شود و باید برای رسیدن به هدفمان خیلی تلاش کنیم.

حقیقی با اشاره به اردوی تیم ملی گفت: اردوی خوبی در پیش داریم و خوشبختانه خوب هم استراحت کرده‌ایم و فکر می‌کنم کادر فنی به خاطر شباهت بازی عمان با قطر این مسابقه دوستانه را تدارک دیده است. امیدوارم با پیروزی مقابل قطر شانس صعودمان را زیاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به صعود تیم ملی امیدوار هستید گفت: بازی با قطر خیلی مهم است و در مقابل لبنان و کره می‌توانیم نتیجه بگیریم اما پیروزی و صعود غیرقابل دسترس نیست ولی به تلاش دسته‌جمعی نیاز دارد.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص مصدومیت خود گفت: از ناحیه رباط خارجی دچار آسیب دیدگی بودم که سبب شد هم از پرسپولیس و هم تیم ملی مدتی دور باشم اما سعی کردم از تشدید مصدومیت جلوگیری کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه چقدر با رضا حقیقی فجر سپاسی فاصله دارد گفت: مصدومیت روی این موضوع تاثیر‌گذار است اما من از شرایطم در پرسپولیس راضی هستم. هم از لحاظ فنی و هم تجربی خیلی پیشرفت کردم اما نباید شرایط بازی در پرسپولیس را با تیم‌های دیگر قیاس کنید چون متفاوت است اما امسال قطعا سال بهتری را در پیش دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.