صعود تراکتور به صدر در شب توقف پرسپولیس

۲۵م دیماه ،

*** نتایج بازی‌های هفته بیست و یکم

نفت تهران ۴ – ۱ نفت آبادان

نفتی‌های تهران موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک از سد هم‌نام آبادانی خود بگذرند. در این بازی مصطفی سیفی (۴۲)، امین منوچهری (۶۰) و یعقوب کریمی (۷۶) برای نفت تهران گل‌زنی کردند تا این تیم روند رو به رشد خود را کماکان حفظ کرده باشد. برای نفت آبادان هم بهنام برزای (۷۲) گل‌زنی کرد. نفت تهران با این برد ۳۰ امتیازی شد و نفت آبادان با این باخت ۱۴ امتیازی باقی ماند. 

 

فولاد ۲ – ۱ آلومینیوم

شاگردان حسین فرکی موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک از سد نماینده هرمزگان بگذرند. گل‌های فولاد را در این بازی لوسیانو پریرا (۶) و اسماعیل شریفات (۷۴) به ثمر رساندند.فولاد با این برد ۳۷ امتیازی شد و آلومینیوم با این شکست همچنان ۲۱ امتیازی باقی ماند. 

 

داماش ۱ – ۱ سایپا

داماش از بازی داخل خانه‌اش در این هفته یک امتیاز کسب کرد تا خطر تیم‌های پایین‌تر از خود را پشت گوشش احساس کند. شاگردان مجتبی تقوی در این بازی با تک گل سعید دقیقی (۷) میزبان خود را متوقف کردند. گل داماش را هم محمد مختاری (۷۶) به ثمر رساند. سایپا اکنون ۳۱ امتیازی است و داماش همچنان ۲۳ امتیازی باقی مانده است.

 

تراکتورسازی ۳ – صفر راه‌آهن

تراکتورسازان در خانه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و راه‌آهن را با سه گل شکست دادند. شاگردان علی دایی در این بازی بسیار امیدوار بودند که با پیروزی برابر حریف، به رده چهارم جدول برسند. گل‌های تراکتورسازی را در این بازی فلاویو لوپز (۴۶) و مهدی سیدصالحی (۴۸ و ۶۱) به ثمر رساندند.

 

فجرسپاسی ۲ – ۱ ملوان 

نماینده شیراز در لیگ برتر که در هفته‌های قبل نتوانسته بود نتایج درخور توجهی کسب کند، امروز (یک‌شنبه)، در خانه برابر ملوان به برتری ۲ بر یک رسید. ‌گل‌های فجرسپاسی را در این بازی جابر انصاری (۱۳) و مجتبی ترشیز (۸۵) به ثمر رساندند. گل ملوان را هم جلال رافخایی (۷۳) برای ملوان به ثمر رساند. فجرسپاسی با این برد ۲۸ امتیازی شد و ملوان با این باخت ۳۱ امتیازی ماند.

 

سپاهان ۴ – ۳ ذوب‌آهن

داربی سنتی اصفهان، بسیار پرگل و زیبا از آب درآمد. شاگردان کرانچار در این دیدار موفق شدند با ارائه یک بازی خوب، از حریف ۳ بر یک پیش بیفتند، اما در ادامه ذوب‌آهن با زدن دو گل دیگر بازی را به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود چون نویدکیا موفق شد گل چهارم تیمش را بزند تا هر سه امتیاز بازی به حساب زردپوشان واریز شود. 

گل‌های سپاهان را در این بازی جواهیر سوکای (۶ و ۱۴)، امید ابراهیمی (۳۲) و محرم نویدکیا (۷۷) به ثمر رساندند و گل‌های ذوب‌آهن را مهدی رجب‌زاده (۲۸ و ۵۶) و احسان پهلوان (۷۶) وارد دروازه سپاهان کردند.

پرسپولیس صفر – صبا صفر

تیم‌های فوتبال صبا و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام قم به دیدار یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه، تساوی بدون گل بود.

این تساوی در حالی شکل گرفت که شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی موقعیت‌های بسیاری را برای گلزنی به دست آوردند ولی بی‌دقتی مهاجمان سبب شد که دست این تیم از گل خالی بماند.

پرسپولیس با این تساوی ۲۶ امتیازی شد ولی موقتا در مکان یازدهم جدول باقی ماند. صبا هم با ۲۹ امتیاز موقتا یک پله بالاتر رفت و در جایگاه ششم قرار گرفت.

گهر ۲ – پیکان صفر

تیم گهر دورود برابر پیکان به برتری رسید تا دومین برد متوالی خود را در خانه کسب کند.
تیم گهر دورود از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه دورود به مصاف تیم پیکان رفت که ۲ بر صفر به پیروزی رسید. این دومین برد متوالی گهر در شهر دورود است. پیش از این گهر راه آهن را در خانه شکست داده بود.
مجید باجلان گل‌های تیم گهر را در دقیقه ۴۳و ۴۷ به ثمر رساند.
گهر آخرین تیم جدول لیگ برتر است و برای بقا در لیگ برتر باید بیشتر بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد. گهر با برد امروز ۱۷ امتیازی شد و پیکان نیز ۲۰ امتیازی باقی‌ ماند. پیکان چند هفته‌ است که برد نداشته و بر روی نوار باخت گام برمی‌دارد و با این شکست پیکان همچنان در بحران باقی‌ ماند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.