صعود پتروشیمی به نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال

۰۳م اسفند ،

به گزارش مهر، در چارچوب مرحله پلی‌آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه تیم پتروشیمی بندر امام در مصاف با البدر بندر کنگ با نتیجه ۱۰۹ بر ۵۷ به برتری دست یافت. این سومین دیدار تیم‌های پتروشیمی و البدر در این مرحله از رقابتها بود که در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد. دو دیدار قبل این دو تیم به ترتیب با برتری بازیکنان پتروشیمی و بازیکنان البدر به پایان رسیده بود.

مرحله پلی‌آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود. بدین ترتیب شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی بندر امام با کسب برتری در مجموع ۳ دیدار برگزار شده مقابل البدر بندر کنگ، به عنوان چهارمین و آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کردند.

پیش از این تیم‌های فولاد ماهان، مهرام و گرگان به ترتیب با غلبه بر صنایع پتروشیمی ماهشهر، دانشگاه آزاد و همیاری زنجان راهی این مرحله از رقابتها شده بودند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور از روز دوشنبه آغاز می‌شود. این مرحله از رقابتها به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود. فولاد ماهان و پتروشیمی بندر امام میزبانان دیدارهای اول و دوم این مرحله می باشند.

برنامه مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به این شرح است:

دوشنبه – ۹۱/۱۲/۷

* فولاد ماهان اصفهان – مهرام تهران

* پتروشیمی بندر امام – شهرداری گرگان


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.